CamillaRH har født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Kruse90

Hej med jer.
Jeg var lige inde på hendes profil, hvor der stod hun fødte med akut kejsersnit, 43cm tror jeg det var og 1700g.

Nogle der ved noget??

Tænker enormt meget på hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

hu skrev det her til miig!!!

skulle til jordmor og hun synes han var meget lille også havede jeg en masse plukveer. kunne jeg bare ikke selv mærke. så vi skulle til vægt scanning og han har ingenting taget på i en månede det viste sig at jeg havede fået svangerskabforgiftning, så jeg skulle ha akut kejsersnit for hans og min egen skyld. Vi lå indlagt i 14 dage. Han havede ikke kræfter til at spise ved mig ved alle måltider så han fik mad igennem en sonde. Nu er vi endelig kommet hjem og han vejer 2,4 kilo nu og er 48cm lang, så det går den rigte vej. Jeg har stadig problemer med mine nyere så jeg skal til noget undersøgelse her d 31. !!

Anmeld

24. maj 2010

Kruse90

<3Elias&Christina<3 skriver:

hu skrev det her til miig!!!

skulle til jordmor og hun synes han var meget lille også havede jeg en masse plukveer. kunne jeg bare ikke selv mærke. så vi skulle til vægt scanning og han har ingenting taget på i en månede det viste sig at jeg havede fået svangerskabforgiftning, så jeg skulle ha akut kejsersnit for hans og min egen skyld. Vi lå indlagt i 14 dage. Han havede ikke kræfter til at spise ved mig ved alle måltider så han fik mad igennem en sonde. Nu er vi endelig kommet hjem og han vejer 2,4 kilo nu og er 48cm lang, så det går den rigte vej. Jeg har stadig problemer med mine nyere så jeg skal til noget undersøgelse her d 31. !!

tusinde tak for svar.

det er jeg super glad for at høre.

hils hende

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hold da op, hvor dramatisk

Men tillykke med prinsemanden!! Godt at han klarer sig så fint

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Kruse90 skriver:

tusinde tak for svar.

det er jeg super glad for at høre.

hils hende

så lidt

Anmeld

1. april 2011

MaliksMor

Kruse90 skriver:

Hej med jer.
Jeg var lige inde på hendes profil, hvor der stod hun fødte med akut kejsersnit, 43cm tror jeg det var og 1700g.

Nogle der ved noget??

Tænker enormt meget på hende?

Gud!

jeg ser førest denne nu 1 år efter

Hvor er du bare sød, smukke <3

Anmeld

2. april 2011

Kruse90

CamillaRH skriver:

Gud!

jeg ser førest denne nu 1 år efter

Hvor er du bare sød, smukke <3

hehe det er okay
havde da helt glemt den

Anmeld

2. april 2011

Dot D

Ej, hvor mærkeligt... Selvom man ikke snakker/skriver med alle, så må jeg jo følge lidt med, for da jeg så tråden, tænkte jeg: Wow synes ikke CamillaRH skulle føde nu. Så kom jeg til at se datoen

Så tillykke med de ca 1 år i stedet for, hi hi....

Anmeld

2. april 2011

kamtok

Ha ha ha - jeg blev godt nok også lige lidt overrasket, da jeg så overskriften på tråden.. - Synes vi snakkede forleden om at I overvejede nr. 2 og synes måske lige at det var hurtigt nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.