Pga. et kommunikationskiks er jeg endt med 2 af disse pusletasker og mærket er beklageligvis pillet af, så jeg kan ikke bytte den. Den er splinter ny og kostede 649,00 kr. for ca. 1 år siden. Jeg bruger den anden til min datter og elsker den - den er virkelig uovertruffen!
Sælges for 300,00 + porto.

Beskrivelse:
Ny lækker pusle-/weekendtaske fra Gaia & Ko. Tasken, der kan rumme det hele, er vand- og smudsafvisende med masser af praktiske rum. Den indeholder bla. pusleunderlag, smart vådservietboks og stort vådrum der er gummibelagt så resten af tingene ikke bliver våde, hvis noget løber ud eller du har brug for at have en våd klud med.
Der er 2 flaskerum i tasken som er termoisoleret for at de kan holde på varmen, hvis du har brug for at have sutteflaske med.
Pusletasken kombinerer suverænt stil med funktion. Der medfølger en skulderrem så tasken er behagelig at gå med eller den kan monteres på styret af din klap- eller barnevogn.
Tasken har naturligvis integreret pusleunderlag og et praktisk etui til opbevaring af vådeservietter.
Den smarte taske er ikke en traditionel pusletaske, men en kvalitets taske uanset formål og lejlighed. Den kan er god på ferien, i svømmehallen eller blot som smart taske til de daglige gøremål.
Tasken lukkes med lynlås og lommen er udstyret med magnet som holder den lukket.
Stil og funktionalitet kan godt gå hånd i hånd.
Anmeld