Negativ test- udeblevet menstration.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

SarahChristina

Hej alle

Jeg havde min sidste mens. den 19 april (førstedag). Jeg har stadig ikke fået min mens. Min cyklus ligger imellem 28 og 30 dage. Jeg har taget nogle teste herhjemme, men de viser allesammen negativ.

Jeg har symptomer som, følsomme/ømme bryster, hyppig vandladning, hovedpine, træthed, underlig smag i munden, og så er jeg sulten hele tiden efter de mest mærkelige ting.

Kan jeg være gravid, selvom testen viser negativ?

Med venlig hilsen Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Risen

SarahChristina skriver:

Hej alle

Jeg havde min sidste mens. den 19 april (førstedag). Jeg har stadig ikke fået min mens. Min cyklus ligger imellem 28 og 30 dage. Jeg har taget nogle teste herhjemme, men de viser allesammen negativ.

Jeg har symptomer som, følsomme/ømme bryster, hyppig vandladning, hovedpine, træthed, underlig smag i munden, og så er jeg sulten hele tiden efter de mest mærkelige ting.

Kan jeg være gravid, selvom testen viser negativ?

Med venlig hilsen Sarah

Ja det kan du vel godt.. Du skal bare producere nok til at det kan gå i testen.. Giv det nogle dage og tag en ny test ..

Krydser for dig 

Anmeld

24. maj 2010

Blyb

Hej

Jeg synes da du skulle prøve at høre din læge om han/hun ikke vil se dig. Lægen kan evt. tage en blodprøve, for at se om du har hcg hormonet. Det kan være du ikke er ret langt henne eller blot er længe om at producere hormonet.

Jeg synes da det lyder som nogle gode graviditets symtomer du har der Krydser fingre for dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.