Hvornår mærkede i hikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

BinaMor

ved gabriella mærkede jeg det tidligt (tror jeg nok)

er nu i uge 27.. venter stadig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg mærkede hikke med Idun, men tilgengæld kan jeg huske, at da hun først begyndte, så hikkede hun ellers igennem. Hun hikkede og hikkede og hikkede så maven hoppede... Eller altså - til sidst var det lidt belastende. Men det er vidst noget med at de øver sig på at trække vejret, så det er jo rigtig fint at de hikker.

Men kan det så ikke være at det er omkring uge 32-33 stykker, hvis det er vejrtrækningsøvelser. Er det ikke der lungerne begynder at være helt fine??

Anmeld

24. maj 2010

BinaMor

ja hikken er nemlig god for ved forrige ku folk mærke hende. hehehh.. det ku de sjældnet ved spark.

Anmeld

24. maj 2010

Sisley

Jeg husker det som om, at det var meget sent jeg mærkede hikke - måske omkring uge 33-34 først...

Anmeld

24. maj 2010

LinLin

Jeg kan overhovedet ikke huske jeg mærkede hikke ved david

Anmeld

24. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg kan ikke huske hvornår jeg mærkede hikke da jeg ventede Mathilde, men jeg husker at det var tidligt, og hele vejen igennem graviditeten.... hver aften lå jeg og talte hik inden jeg sku sove

Denne gang er jeg først begyndt at mærke hik omkring uge 30.... er i uge 36 nu.

Anmeld

24. maj 2010

smokin

gabriellasmor skriver:

ved gabriella mærkede jeg det tidligt (tror jeg nok)

er nu i uge 27.. venter stadig

Relativt sent i graviditeten... Omkring uge 30 tror jeg! Men jeg var også i tvivl fordi jeg aldrig havde mærket det før

KH
Zette

37+5

Anmeld

24. maj 2010

BinaMor

nååååårrr så er der stadig tid at løbe på

Anmeld

24. maj 2010

smokin

gabriellasmor skriver:

nååååårrr så er der stadig tid at løbe på

Ork ja - jeg er ligeledes først begyndt de sidste to uger at få spark i ribbenene... er meget lykkelig for at det først er sket så sent pyyyyyyh... av av

Anmeld

24. maj 2010

BinaMor

Zette skriver:

Ork ja - jeg er ligeledes først begyndt de sidste to uger at få spark i ribbenene... er meget lykkelig for at det først er sket så sent pyyyyyyh... av av

årh ja.. jeg ku knap nok sidde ned for hun strakte benene op imellem ribbene (sådan føles det ihvertfal)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.