Anonym skriver:
øv øv øv, min veninde og jeg startede ca samme tid med projekt baby, og gik ikke længe før hun var gravid, jeg kæmper stadig og efter 2 SAér gør det bare så ondt, at jeg konstant ser hendes opdateringer på facebook. Jeg vil da gerne se dem så ønsker ikke at blokere hende, og er jo super glad på hendes vegne, men hvor gør det ondt når det bare er hele tiden, jeg kan se de opdateringer.
Det er jo ikke bare engang imellem, nej det er ca hver 3 time hun opdaterer, med, nu er trmmesengen samlet, så er autostolen købt, så er vuggen på plads, nu er puslebordet købt, nu er puslebordet samlet, så blev boghylden sat op, nu er bøger på plads aarrrrhhh, det gør så ondt fordi det er så konstant og hele tiden man bare får påmindelsen om at det endnu ikke er lykkedes for en selv, og kan slet ikke få mig sig selv til at sige det til hende, så tætte er vi heller ikke, og synes jo heller ikke jeg vil stå i vejen for hendes, totale baby lykke.
Synes bare det er så hårdt
Jeg er anonym, da jeg ved hun også er på babyforum, og jo ikke vil såre hende
Jeg véd det er hårdt, når man selv brændende ønsker sig et barn og det ikke lykkes, så bliver man ked af det, når man hele tiden bliver mindet om det som andre har, men man ikke selv har.
Men sandheden er jo, at man ikke kan bestemme, hvad folk skriver i deres status, for som du selv siger, vil du jo ikke stå i vejen for hendes lykke.
Jeg synes absolut det vil være en god idé, som sufinurs skriver, at holde pause fra hinanden på facebook, men sig det som du har sagt her, at det er hårdt for dig at læse hele tiden, men at du ikke ønsker at stå i vejen for hendes lykke... så er jeg ret sikker på, hun forstår!!!
og rigtig meget held og lykke med det hele!