Jeg er jo gravid, og har faktisk haft det rigtig godt indtil nu. De to andre gange er jeg blevet sygemeldt i uge 22, fordi jeg har haft slemme bækkensmerter fra ca uge 15-16.... Er nu i uge 24....
I oktober startede jeg med at ha' nogle smerter i venstre hofte- nede i selve hofteskålen, det føles faktisk ind imellem som om den store runde knogle i hofteskålen løsner sig fra selve "skålen".... Det kan komme som lyn fra en klar himmel.... Så varer det ved noget tid.... Hvis jeg så lægger mig og hviler lidt og føler at nu er det væk, så kan jeg knække helt sammen når jeg rejser mig.... Hvad dælen kan det være????
Har nogle af jer prøvet det??
Skal lige siges at jeg jo ikke var gravid i oktober da det startee. Da havde jeg det dog ikke særlig tit, men nu hvor jeg er gravid er det stort set hver dag det kommer.... Det er KUN i venstre hofte, og jeg har ellers ingen smerter i bækkenet, kun sådan træthed i lænden hvis jeg overanstrenger mig.....
Skal til læge her i starten af juni til 25 ugers undersøgelse, men ved simpelthen ikke om jeg skulle bestille tid før.....
Ved I om man må blive røngtenfotograferet når man er gravid????
Anmeld