Så nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Natasjam

Hej alle I andre gravide derude ;-)

Jeg opdagede at jeg var gravid for 16 dage siden, og min kæreste og jeg bliv simpelthen så glade og glæder os begge rigtig meget ... ;-) Jeg døjer rigtig meget med kvalme og opkast, og derfor var det også svært at holde hemmeligt særlig længe, så nu ved alle omkring os det også - og det er skønt at dele glæden med alle andre også. Dog er jeg også bare rigtig nervøs for at miste barnet eller at der skulle være noget galt... (Bare det at skrive det virker helt forkert&nbsp Jeg tjekker konstant min trusser for blod, og trods det at jeg ved at det er sundt at forsætte med at løbe tør jeg slet ikke at løbe en tur.... ;-( Det er konstant i mine tanker at der kan være noget galt, og at jeg kan risikere at miste ønskebarnet.. Er kun i uge 8+2 så går bare og venter på at komme i uge 12 til scanning så jeg kan få lidt ro i sindet ;-)

Jeg har ikke før mistet, så ved ikke hvor denne nervøsitet kommer fra, men den fylder bare rigtig meget, hvilket jeg virkelig synes er ærgeligt...

Forsøger at skubbe det fra mig, og plejer slet ikke at være en person, som fokusere på negative ting, så synes det er rigtig svært..

Andre derude der har det en smule som jeg?

Hilsen den bekymret (kommende) mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Leonora

Hej

Først, stort tillykke med med den lille bebs i maven.

Jeg tror din nervøsitet er HELT normal....jeg havde det på nøjagtig samme måde. Og man mærker alle de små forandringer i kroppen og får man det midste jag i maven så blir man straks mere nervøs....du må bare prøve at tage den med ro og sige til dig selv at det hele er som det skal være..... Men ja det hjælper at nå til uge 12...det er lige som den første milepæl

Jeg ønsker dig dig alt muligt held og lykke med resten af den fantastiske grviditets tid...

KH louise

Anmeld

24. maj 2010

Vial

Det er helt normalt - specielt, når du færdes på baby foraer. Her er masser af sørgelige historier.

Jeg kan kun råde dig til at købe en tryghedsscanning. Er der hjerteblink i 9. uge har I 98 pct chance for at stå med baby om 7 mdr :-) Det gav mig en stor ro - undtagen ugen op til NF, hvor jeg igen stressede over om der kunne være noget galt.

Anmeld

24. maj 2010

line melias mor

jeg havde det på præcis samme måde gennem hele min graviditet faktisk og er stadig bange for at miste hende. tror helt sikkert det er naturligt. det jo jeres barn og man elsker sine børn så forbandet højt især efter de er kommet til verden

held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.