Av av aaavvvvv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Anne85

For søren hvor mit underliv er ved at ta livet af mig  Har i laaaang tid fået nogle voldsomme jag i underlivet og haft de vildeste plukveer... men for dælen hvor det da tager til. I nat vågnede jeg ved det tusind vis af gange og her i aften måtte vi tage hjem fra middag ved mine svigerforældre fordi jeg simpelthen bare har haft så ondt

Er sårn lidt ambivalent omkring det... er klar over at det jo nok "bare" er min krop der er ved at forberede sig til fødslen - og på den måde synes jeg egentlig det er ok for så tænker jeg bare hver gang at jo flere smerter nu jo (forhåbentlig) lettere fødsel fordi det hele rigtig har udvidet sig og blødgjort sig i fødselskanalen - MEN på den anden side synes jeg fandme også det er hårdt at jeg hver eneste dag får smerter der får mig til at stoppe op og tænke "hmm... er det mon nu det sker??" For søren hvor ville jeg være ked af at føde nu... hun må gerne lige blive derinde i ihvertfald en 3 uger endnu...

Mon der er andre højgravide (hmmm... kan man mon egentlig kalde sig selv det i uge 35) i cyper space der går og har det ligesom mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Risen

Anne85 skriver:

For søren hvor mit underliv er ved at ta livet af mig  Har i laaaang tid fået nogle voldsomme jag i underlivet og haft de vildeste plukveer... men for dælen hvor det da tager til. I nat vågnede jeg ved det tusind vis af gange og her i aften måtte vi tage hjem fra middag ved mine svigerforældre fordi jeg simpelthen bare har haft så ondt

Er sårn lidt ambivalent omkring det... er klar over at det jo nok "bare" er min krop der er ved at forberede sig til fødslen - og på den måde synes jeg egentlig det er ok for så tænker jeg bare hver gang at jo flere smerter nu jo (forhåbentlig) lettere fødsel fordi det hele rigtig har udvidet sig og blødgjort sig i fødselskanalen - MEN på den anden side synes jeg fandme også det er hårdt at jeg hver eneste dag får smerter der får mig til at stoppe op og tænke "hmm... er det mon nu det sker??" For søren hvor ville jeg være ked af at føde nu... hun må gerne lige blive derinde i ihvertfald en 3 uger endnu...

Mon der er andre højgravide (hmmm... kan man mon egentlig kalde sig selv det i uge 35) i cyper space der går og har det ligesom mig?

orh søde anne ! Jeg har også oprettet et indlæg i dag omkring voldsomme smerter.. Mit var bare i nat og for dælen da hvor gjorde det nas.. Idag er slimproppen også gået så er noget nervøs ligesom dig.. Vi vil jo helst have færdig bagte babyer ! 

Anmeld

23. maj 2010

Anne85

Risen skriver:

orh søde anne ! Jeg har også oprettet et indlæg i dag omkring voldsomme smerter.. Mit var bare i nat og for dælen da hvor gjorde det nas.. Idag er slimproppen også gået så er noget nervøs ligesom dig.. Vi vil jo helst have færdig bagte babyer ! 

"Dejligt" med en lidensfælle

Jeg har haft smerterne i mange uger (tror faktisk de har været der de sidste 10 uger eller lignende)... men jeg synes bare de tager voldsomt til, og de er så kraftige nu at jeg fx vågner af dem om natten og når jeg får dem om dagen er de så voldsomme at jeg må stoppe op og trække vejret dybt og lige holde fast ved nærmeste bord elelr lignende.... puha... ikke sjovt

Er klar over at hun egentlig er færdigbagt derinde... lovede min jordemoder højt og helligt at jeg holdt mig i ro til uge 35 og derefter gjorde det ikke noget hvis jeg fødte... meeeen ville nu gerne vente nogle uger endnu... synes jeg har passet mange små skravl på neonatal født omkring uge 35-36 der har haft brug for at ligge i kuvøse og/eller få sonde

Mht til slimproppen... min gik 2-3 uger før sidste gang.... da den gik tænkte jeg SÅ nu føder jeg, men nej nej - der skete ik en skid

Anmeld

23. maj 2010

Low

Jeg har også haft en masse jag og det kommer lige pludselig og så kan jeg finde på at stoppe op og sige: Av for h....... Så begynder folk at tro at jeg skal føde og sådan hehe, så må jeg forklare dem at det skal jeg ikke hehe. Jeg kender det godt sådan som du har det . Det er begyndt at gøre mere og mere ondt for hver dag

Hilsen Ditte, 36+5

Anmeld

23. maj 2010

Anne85

Low skriver:

Jeg har også haft en masse jag og det kommer lige pludselig og så kan jeg finde på at stoppe op og sige: Av for h....... Så begynder folk at tro at jeg skal føde og sådan hehe, så må jeg forklare dem at det skal jeg ikke hehe. Jeg kender det godt sådan som du har det . Det er begyndt at gøre mere og mere ondt for hver dag

Hilsen Ditte, 36+5

Rart at vide at det ikke er min krop der er helt unormal... synes bare slet ikke jeg kan genkende de smerter fra sidste graviditet.

Men ja, når mine kommer laver jeg vist også et ansigts udtryk og siger nogle lyde der gør folk lidt nervøse

Anmeld

23. maj 2010

Low

Anne85 skriver:

Rart at vide at det ikke er min krop der er helt unormal... synes bare slet ikke jeg kan genkende de smerter fra sidste graviditet.

Men ja, når mine kommer laver jeg vist også et ansigts udtryk og siger nogle lyde der gør folk lidt nervøse

De kloge siger jo at der er ikke 2 graviditeter som er ens hehe .

Jeg går også ud fra at sådan som vi har det er normalt

Anmeld

23. maj 2010

Anne85

Low skriver:

De kloge siger jo at der er ikke 2 graviditeter som er ens hehe .

Jeg går også ud fra at sådan som vi har det er normalt

Ja jeg skal dælme love for at to graviditeter absolut ikke behøver være ens.... håber dog ikke det gælder fødslen for den må gerne blive som første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.