Risen skriver:
orh søde anne ! Jeg har også oprettet et indlæg i dag omkring voldsomme smerter.. Mit var bare i nat og for dælen da hvor gjorde det nas.. Idag er slimproppen også gået så er noget nervøs ligesom dig.. Vi vil jo helst have færdig bagte babyer !
"Dejligt" med en lidensfælle 
Jeg har haft smerterne i mange uger (tror faktisk de har været der de sidste 10 uger eller lignende)... men jeg synes bare de tager voldsomt til, og de er så kraftige nu at jeg fx vågner af dem om natten og når jeg får dem om dagen er de så voldsomme at jeg må stoppe op og trække vejret dybt og lige holde fast ved nærmeste bord elelr lignende.... puha... ikke sjovt
Er klar over at hun egentlig er færdigbagt derinde... lovede min jordemoder højt og helligt at jeg holdt mig i ro til uge 35 og derefter gjorde det ikke noget hvis jeg fødte... meeeen ville nu gerne vente nogle uger endnu... synes jeg har passet mange små skravl på neonatal født omkring uge 35-36 der har haft brug for at ligge i kuvøse og/eller få sonde
Mht til slimproppen... min gik 2-3 uger før sidste gang.... da den gik tænkte jeg SÅ nu føder jeg, men nej nej - der skete ik en skid
Anmeld