Igår startede som alle andre. Silas vågnede kl. 6.30. Kom ind ml. mor og far, fik en flaske og vi hyggede til 7.30. Jeg gik i bad, fik ordnet Silas og lavet morgenmad. Vi sidder rigtig og hygger og da vi næsten er færdig med morgenmaden svinger min svigerinde rundt om hjørnet, og så min svoger og så og så - ja i alt 17 mennesker (venner og familie) + svigermor. Vil virkelig godt have set mig selv i ansigtet der. Jeg får stukket en seddel i hånden med hvad jeg skal pakke til Silas (super godt, for var helt rundt på gulvet). Svigermor kører afsted med Silas og så er der ellers morgenmad (endnu engang for Peters og mit vedkommende). Peter bliver klædt i dette fantastiske dametøj (med lyserøde blondetrusser vel og mærket). Herefter deles vi så.
Vi 8 tøser kører ind til Aalborg by, hvor første stop er ved en glaskunstner. Her skal vi alle samme lave et fælles glasfad.
Efterfølgende tager vi i wellness, hvor jeg bliver iført badedragt, Peters badeshorts og badehæt. Men det var så super lækkert og afslappet.
Sidste stop er ved min svigerinde hvor der kommer en prof. stylist og lægger makeup på mig. Herefter slapper vi af og venter på mænderne kommer. Og så bliver der ellers tændt på i den 102 Ø store grill.
Det var så super en polterabend. Afslappende, for kælende og hyggelig - lige som jeg ønskede jeg det. Mange tog i byen men jeg valgte at blive hjemme. (Savnede Silas for meget så ville være frisk til at hente ham om morgenen
)
Der ligger masser af billeder (af Peter i hvert fald) FB, så dem jeg er venner med, i kan se nogle af billederne der.
Og til slut - JEG SKAL GIFTES OM 3 UGER - 3 UGER - det er jo helt vildt.
Anmeld