Dette er hvad jeg oplevede lørdag ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

iln

Igår startede som alle andre. Silas vågnede kl. 6.30. Kom ind ml. mor og far, fik en flaske og vi hyggede til 7.30. Jeg gik i bad, fik ordnet Silas og lavet morgenmad. Vi sidder rigtig og hygger og da vi næsten er færdig med morgenmaden svinger min svigerinde rundt om hjørnet, og så min svoger og så og så - ja i alt 17 mennesker (venner og familie) + svigermor. Vil virkelig godt have set mig selv i ansigtet der. Jeg får stukket en seddel i hånden med hvad jeg skal pakke til Silas (super godt, for var helt rundt på gulvet). Svigermor kører afsted med Silas og så er der ellers morgenmad (endnu engang for Peters og mit vedkommende). Peter bliver klædt i dette fantastiske dametøj (med lyserøde blondetrusser vel og mærket). Herefter deles vi så.

Vi 8 tøser kører ind til Aalborg by, hvor første stop er ved en glaskunstner. Her skal vi alle samme lave et fælles glasfad.

Efterfølgende tager vi i wellness, hvor jeg bliver iført badedragt, Peters badeshorts og badehæt. Men det var så super lækkert og afslappet.

Sidste stop er ved min svigerinde hvor der kommer en prof. stylist og lægger makeup på mig. Herefter slapper vi af og venter på mænderne kommer. Og så bliver der ellers tændt på i den 102 Ø store grill.

Det var så super en polterabend. Afslappende, for kælende og hyggelig - lige som jeg ønskede jeg det. Mange tog i byen men jeg valgte at blive hjemme. (Savnede Silas for meget så ville være frisk til at hente ham om morgenen)

Der ligger masser af billeder (af Peter i hvert fald) FB, så dem jeg er venner med, i kan se nogle af billederne der.

Og til slut - JEG SKAL GIFTES OM 3 UGER - 3 UGER - det er jo helt vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

ChatH

iln skriver:

Igår startede som alle andre. Silas vågnede kl. 6.30. Kom ind ml. mor og far, fik en flaske og vi hyggede til 7.30. Jeg gik i bad, fik ordnet Silas og lavet morgenmad. Vi sidder rigtig og hygger og da vi næsten er færdig med morgenmaden svinger min svigerinde rundt om hjørnet, og så min svoger og så og så - ja i alt 17 mennesker (venner og familie) + svigermor. Vil virkelig godt have set mig selv i ansigtet der. Jeg får stukket en seddel i hånden med hvad jeg skal pakke til Silas (super godt, for var helt rundt på gulvet). Svigermor kører afsted med Silas og så er der ellers morgenmad (endnu engang for Peters og mit vedkommende). Peter bliver klædt i dette fantastiske dametøj (med lyserøde blondetrusser vel og mærket). Herefter deles vi så.

Vi 8 tøser kører ind til Aalborg by, hvor første stop er ved en glaskunstner. Her skal vi alle samme lave et fælles glasfad.

Efterfølgende tager vi i wellness, hvor jeg bliver iført badedragt, Peters badeshorts og badehæt. Men det var så super lækkert og afslappet.

Sidste stop er ved min svigerinde hvor der kommer en prof. stylist og lægger makeup på mig. Herefter slapper vi af og venter på mænderne kommer. Og så bliver der ellers tændt på i den 102 Ø store grill.

Det var så super en polterabend. Afslappende, for kælende og hyggelig - lige som jeg ønskede jeg det. Mange tog i byen men jeg valgte at blive hjemme. (Savnede Silas for meget så ville være frisk til at hente ham om morgenen)

Der ligger masser af billeder (af Peter i hvert fald) FB, så dem jeg er venner med, i kan se nogle af billederne der.

Nej hvor lyder det bare lækkertog fedt at blive overrasket. det lyder meget som min polterabend som også var meget i den dur, det er fedt når man har børn.

3 Uger det er sku da lige om lidt spændende!!! Glæder mig til at høre mere og se billeder

knus Chatarina

Anmeld

23. maj 2010

anna-jonas

Super hyggeligt........................og minder lidt om min egen polterabend, som også stod i forkælelsens tegn.

Anmeld

24. maj 2010

JustAnotherName

Sikke en skøn polterabend.

Ja, tre uger er godt nok lige om lidt! Det bliver da helt fantastisk!

Anmeld

24. maj 2010

lion

3 uger det er jo lige rundt om hjørnet.

Lyder som en polterabend jeg gerne vil ha, når jeg engang skal giftes

Anmeld

24. maj 2010

MORJESPERSEN

Vildt der kun er 3uger til du skal stå og give dit ja i din smukke kjole..... Det lyder jo til i har haft en rigtig sjov og hyggelig dag, jeg har været inde og se billeder på face, de er da super gode man kan rigtig se i har fyret den af...... Jeg ville nu godt have været en flue på væggen da de alle troppet op hos jer, håber der er nogen der har taget et par billeder af jer da de stod der i døren alle mand.....

KUN 3 UGER TILBAGE OG DU ER EN GIFT KVINDE

Anmeld

24. maj 2010

TbCp

Lyder som en rigtig dejlig dag!

Anmeld

24. maj 2010

sarahb

det lyder bare til det har været smadder hyggeligt og en dag lige i jeres smag.
Vildt der kun er lige under 3uger.. det er jo så spændende...

Anmeld

24. maj 2010

oo

det lyder som en rigtig dejlig polterabend! jeg frygter min søsters...ret meget! jeg er temmelig sikker på det ender i dildoer og mandestrip og sindssyge mængder af alkohol  ( det er hendes veninde der planlægger)

og 3 UGER??????WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!! det er MEGA snart mand! er du klar, er du klar, er du klar??

Anmeld

25. maj 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

hvor er det fedt at i blev overrasket sådan! sikke en dejlig fødselsdag!

uh, ja.... i skal skismer snart giftes:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.