Hvem var det der vovede at bede om billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Nemesis

mariamiss6 skriver:

Ja jeg bruger smørcreme til at smøre op med... Menjeg stræber efter at bage en perfekt lige kage, i stedet for at proppe massevis af smørcreme på... For jeg synes faktisk det smørcreme bliver så vammelt... Jeg er begyndt at lave den smørcreme med appelsin i, og det synes jeg hjælper meget på det vamle

Toffifee er rigtig godt, og nemt

Skabelonen til skostøtte, og sko, finder du i tips og tricks tråden, hvor Anasmor har lagt den hun bruger (det er den jeg har brugt, har bare forstørret den, da den er meget lille når man printer den)

ja nemlig den er meget lille! har den samme..hvordan har du forstørret den?? med de samme mål men bare bredere eller med x cm på hver side ??

Kan se du også får foldet din lang bedre..

Bryder mig heller ikke om smørcreme, men synes palmincremen er bedre..overvejer at prøve en chokosmørcreme..eller måske det der chokolate modeling.

:-)Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

mariamiss6

ladydan1 skriver:

ja nemlig den er meget lille! har den samme..hvordan har du forstørret den?? med de samme mål men bare bredere eller med x cm på hver side ??

Kan se du også får foldet din lang bedre..

Bryder mig heller ikke om smørcreme, men synes palmincremen er bedre..overvejer at prøve en chokosmørcreme..eller måske det der chokolate modeling.

:-)Sisse

Jeg synes chokosmørcreme er meget værre end almindelig smørcreme. og så synes jeg det gør en STOR forskel lige at bruge det appelsinsaft i... Opskriften er i hæftet, og den er super nem

Jeg åbner bare billedet af skabelonen i et word dokument, og hiver så i et hjørne, til det hele fylder ca. en A4 side, så bliver din sko lidt større eller samme størrelse som den på min kage....

*Du kan tro jeg har bøvlet ned at få foldet den skide støtte.... Den lyserøde sko er helt ad helvedes til i hælen, fordi jeg ikke kunne få den støtte til at passe, og få hælen i samme højde, og jeg skal fandmer give dig skal jeg - du kan tro jeg har bandet over det skidt....
Til den blå sko maste jeg en tandstik eller et stykke u-kogt pasta ind i hælen, og dethjalp lidt på det

Anmeld

23. maj 2010

Dot D

mariamiss6 skriver:

Hehe. Sorry.... Men jeg havde bare simpelthen ikke gidet hente kablet til overførsel oppe oven på

Det er helt i orden, det er jo rart med et helt læs billeder at kigge på

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Dot D skriver:

Det er helt i orden, det er jo rart med et helt læs billeder at kigge på

Anmeld

23. maj 2010

Nemesis

mariamiss6 skriver:

Jeg synes chokosmørcreme er meget værre end almindelig smørcreme. og så synes jeg det gør en STOR forskel lige at bruge det appelsinsaft i... Opskriften er i hæftet, og den er super nem

Jeg åbner bare billedet af skabelonen i et word dokument, og hiver så i et hjørne, til det hele fylder ca. en A4 side, så bliver din sko lidt større eller samme størrelse som den på min kage....

*Du kan tro jeg har bøvlet ned at få foldet den skide støtte.... Den lyserøde sko er helt ad helvedes til i hælen, fordi jeg ikke kunne få den støtte til at passe, og få hælen i samme højde, og jeg skal fandmer give dig skal jeg - du kan tro jeg har bandet over det skidt....
Til den blå sko maste jeg en tandstik eller et stykke u-kogt pasta ind i hælen, og dethjalp lidt på det

ahh smart med word! ja jeg har heller ikke helt grejet den støtte der, så må bakse lidt mere med det.

jeg må få manden til at spise nogle toffifees :-)

Palminsmørcremen har da vist også noget citronsaft i...eller også puttede jeg det selv i..men den er faktisk heller ikke helt så klam.

Sisse

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

ladydan1 skriver:

ahh smart med word! ja jeg har heller ikke helt grejet den støtte der, så må bakse lidt mere med det.

jeg må få manden til at spise nogle toffifees :-)

Palminsmørcremen har da vist også noget citronsaft i...eller også puttede jeg det selv i..men den er faktisk heller ikke helt så klam.

Sisse

Det bedste råd jeg kan give dig, er at trække den under-bukkede del så langt ind under "sålen", at øverste flad står lige vandret, og bagerste del står lige lodret

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHA.. FOr en blære-tråd

Hvornår har du lavet alt det?... Super flot i øvrigt...

Anmeld

23. maj 2010

Diana...

Hold da op virkelig flot!

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

HAHAHA.. FOr en blære-tråd

Hvornår har du lavet alt det?... Super flot i øvrigt...

Hvor tror du jeg har været den sidste måned, mens jeg ikke har været her???

Hehe aj.... Jeg lavedepynt med Maria og ditte i 3-4 dage for ca. 3 uger siden tror jeg....

Og i sidste uge lavede jeg kagerne til konfirmationen, og i denne uge lavede jeg de 4 kager til Ditte, og var så til fødselsdagen igår :d

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Hvor tror du jeg har været den sidste måned, mens jeg ikke har været her???

Hehe aj.... Jeg lavedepynt med Maria og ditte i 3-4 dage for ca. 3 uger siden tror jeg....

Og i sidste uge lavede jeg kagerne til konfirmationen, og i denne uge lavede jeg de 4 kager til Ditte, og var så til fødselsdagen igår :d

Jeg vidste godt det med Dittes kager, men ikke de andre... Nice..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.