Endnu én der søger lidt hår-råd ;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Becks

Tulipan skriver:

Jeg er også vild med det blonde. Giver dig en hel anden glød

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

lisbethita

Tutter skriver:

Jeg er blond fra naturen, eller dvs det er blevet så´n lidt mere leverpostejs farvet jo ældre jeg er blevet

For nogle år siden farvede jeg mig mørk håret, men nu vil jeg egentlig gerne være lidt lysere igen.. Men kan ikke helt finde ud af om det klær mig.. Min mor synes som den eneste at det ikke klær mig med mørkt hår.. Hvad sys i..

Og evt forslg til frisure.. Jeg er langhåret og har ikke interesse i, at blive korthåret.. Har altid haft langt pandehår, men nu har jeg selv klippet det, da jeg fik brændt det af, i den ene side, da jeg skulle slukke et lys..

Vedhæfter lige lidt billeder..

Du er fakisk rigtigt flot med begge farver!! Men der er noget over det lyse hår....synes du ser virkeligt flot ud med det lyse - og det er uden at se hvad andre har skrevet!

HELD OG LYKKE!!!

Anmeld

23. maj 2010

lisbethita

Tutter skriver:

Hehe tak

Har etager i, men man kan bare ikke se dem på billederne, måske fordi det er glattet

Kan ikke med mit hår når det ikke er glattet, jeg får det mest mærkelige fyld i

JA...sexet er nok det rigtige ord, fnis!!

Anmeld

23. maj 2010

Becks

lisbethita skriver:

Du er fakisk rigtigt flot med begge farver!! Men der er noget over det lyse hår....synes du ser virkeligt flot ud med det lyse - og det er uden at se hvad andre har skrevet!

HELD OG LYKKE!!!

Tak hvor er du sød

Anmeld

23. maj 2010

sarahb

jeg synes du stråååler mere med det lyse om som deandre siger får du en skøn glød med det lyse.. Det passer super flot til dig

Anmeld

23. maj 2010

Becks

sarahb skriver:

jeg synes du stråååler mere med det lyse om som deandre siger får du en skøn glød med det lyse.. Det passer super flot til dig

Tak

Bliver nok det lyse igen tror jeg.. Savner det også, nu hvor det er ved og blive sommer

Anmeld

23. maj 2010

FrkT

Jeg synes klart det der klæ´r dig bedst er som dit hår er på billede 3, ser ud som lidt en mellemting? Det lyse synes jeg ikke er så pænt til dig, da jeg synes dit ansigt ikke bliver markeret nok.... men en mellemting... det ville jeg klart vælge hvis jeg var dig i hvert fald!

Anmeld

23. maj 2010

Becks

FrkT skriver:

Jeg synes klart det der klæ´r dig bedst er som dit hår er på billede 3, ser ud som lidt en mellemting? Det lyse synes jeg ikke er så pænt til dig, da jeg synes dit ansigt ikke bliver markeret nok.... men en mellemting... det ville jeg klart vælge hvis jeg var dig i hvert fald!

Tak

Det fik jeg lavet for 2 år siden.. Var egentlig også ret glad for det.-

Anmeld

23. maj 2010

FrkT

Tutter skriver:

Tak

Det fik jeg lavet for 2 år siden.. Var egentlig også ret glad for det.-

Ja, jeg synes det er super flot til dig  Så noget ala det synes jeg bestemt du skal få igen.... det er lidt lyst i det, men ikke mere lyst end at det stadig fremhæver dit ansigt... og det er positivt. Så der falder min stemme

Anmeld

23. maj 2010

Becks

FrkT skriver:

Ja, jeg synes det er super flot til dig  Så noget ala det synes jeg bestemt du skal få igen.... det er lidt lyst i det, men ikke mere lyst end at det stadig fremhæver dit ansigt... og det er positivt. Så der falder min stemme

Hehe tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.