Var ved at besvime på arbejde idag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Mariekjellerup

Hej piger.

Jeg var på arbejder idag. mig og en kollega var inde ved en borger, hvor jeg fik rigtig  ondt i maven, men troede det var fordi jeg skulle tisse, har jeg fået før. lige pludseligt kunne jeg mærke jeg var ved at besvime, fik kold sved, og satte mig ned. min kollega kørte mig ind til sygeplejerskerne fordi de har en seng der inde, og sov en time, var godt nok helt væk. jeg har både spist og drukket godt idag. tror i det er noget jeg skal være nervøs for?

Jeg har det rigtig godt nu, og kan mærke den lille hele tiden.

Knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Puller

Jeg har også prøvet at være ved at besvime på arejde, men det var fordi jeg havde stået meget op. Min jordemoder siger at det er pludselig og hurtig blodtryksfald, for mit vedkommende. Blev meget svimmel, sorten for øjnene, klam sved og lig bleg. Det hjalp da jeg fik mig sat. Har prøvet Det flere gange hjemme også, der har jeg lagt mig på sofaen, så gik det væk igen.

Måske det kan være noget i den stil med dig?

Anmeld

23. maj 2010

Mariekjellerup

Puller skriver:

Jeg har også prøvet at være ved at besvime på arejde, men det var fordi jeg havde stået meget op. Min jordemoder siger at det er pludselig og hurtig blodtryksfald, for mit vedkommende. Blev meget svimmel, sorten for øjnene, klam sved og lig bleg. Det hjalp da jeg fik mig sat. Har prøvet Det flere gange hjemme også, der har jeg lagt mig på sofaen, så gik det væk igen.

Måske det kan være noget i den stil med dig?

Når ja det er da rigtig, det er fordi at barnet kan ligge og trykke på de store boldkar. Ja tror faktisk det var sådan noget. nu er jeg lidt mere rolig. tak for dit svar

Anmeld

23. maj 2010

XXSS

Jeg har under to gravidtet besvimet og været helt væk. Så jeg tror det er lidt forskelligt fra graviditet til graviditet - denne gang slap jeg heldigvis.

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

Jeg har prøvet det et par gange, når jeg har været inde i byen (faktisk i Salling hver gang  - ved ikke om de har dårlig luft derinde ???) Har lige måttet sætte mig ned og drikke noget vand... Jeg har lavt blodtryk - tror det er derfor det sker for mig... 

Anmeld

23. maj 2010

NinaNymannMadsen

Mariekjellerup skriver:

Hej piger.

Jeg var på arbejder idag. mig og en kollega var inde ved en borger, hvor jeg fik rigtig  ondt i maven, men troede det var fordi jeg skulle tisse, har jeg fået før. lige pludseligt kunne jeg mærke jeg var ved at besvime, fik kold sved, og satte mig ned. min kollega kørte mig ind til sygeplejerskerne fordi de har en seng der inde, og sov en time, var godt nok helt væk. jeg har både spist og drukket godt idag. tror i det er noget jeg skal være nervøs for?

Jeg har det rigtig godt nu, og kan mærke den lille hele tiden.

Knus marie

har også selv været ved at besvime, men det var dog ikke på arbejde men i banken da jeg kom op til kassen. så måtte sætte mig ned og de var så søde at sige jeg bare komme hen når jeg var klar igen. havde gudskelov min kæreste med.

Anmeld

23. maj 2010

N&J

Kan du ikke få tjekket om du måske kunne have jernmangel, selvom du og baby har det godt, så kunne det måske tyde på noget mangel af en eller anden art.. 

Anmeld

23. maj 2010

B&J

i starten da jeg var gravid fik jeg sådan et stikken i siden sad på wc for skulle tisse men nåede ikke så langt for knallede lige mit hovede ned i gulvet og heldig vis var min kæreste hjemme...

men ved mig er det nu ikke første gang der går ca. 4 år imellem så besvimer jeg ved ikke hvorfor har fået tjekket alt og fejler ingen ting  det er så træls og bliver så bange og ked af det hver gang... og især da jeg var gravid... heldig vis var det hjemme for ellers havde jeg været på arbejde og der er sten gulv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.