Kan nogen huske denne film? - og dens navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

FrkT

Ja det har længe irriteret mig at jeg bare ikke kan huske hvad denne her film hedder. Ville gerne have den på dvd engang, men det er svært uden en titel.

Jeg har set den to gange som barn, så tag forbehold for fejl i min hukommelse.

Men altså, det jeg husker er at det er en krimi eller tilsvarende genre. Den handler om et mord, der skal opklares - kan ikke huske hvem der er blevet myrdet, kun at det skete i et privat hjem. Og denne her kvinde (hovedpersonen) så, så vidt jeg husker, morderens arm, og så at det var en protese han havde. Og de leder så efter ham ved hjælp af at hun så at det var den ene side han havde det i (altså enten venstre eller højre), men det der opklarer det, er, at hun kommer til at huske at det var et spejl hun så denne her arm i, så hun har troet han havde protesen i modsatte side af hvad han i virkeligheden havde.

Den lyder vist lidt plat ud fra min beskrivelse, men syntes den var super god, og ville gerne se den igen.

Vil tro den er mindst 15 år gammel.... men hvor meget mere end 15 den er ved jeg ikke, så den bare to gange som barn.

Er der nogen der har nogen idé om hvilken film jeg snakker om? Kan ikke huske noget med hvilke skuespillere der var med i den eller noget.. desværre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

TbCp

Var det mon den der var i tv igår aftes... med Harrison Ford: "The fugitive?

http://www.imdb.com/title/tt0106977/

Der var ihvertfald noget med en enarmet mand...

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Jeg sidder og tænker "The Fugitive" med Harrison Ford?

Det skulle vel ikke være den? Om ikke andet er det bare en KANON film!

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Jeg sidder og tænker "The Fugitive" med Harrison Ford?

Det skulle vel ikke være den? Om ikke andet er det bare en KANON film!

Haha jeg var langsomst

Anmeld

23. maj 2010

LinLin

The fugitive?

Anmeld

23. maj 2010

Daisy

Yup "The Fugitive" den var på tv i går

Anmeld

23. maj 2010

line melias mor

FrkT skriver:

Ja det har længe irriteret mig at jeg bare ikke kan huske hvad denne her film hedder. Ville gerne have den på dvd engang, men det er svært uden en titel.

Jeg har set den to gange som barn, så tag forbehold for fejl i min hukommelse.

Men altså, det jeg husker er at det er en krimi eller tilsvarende genre. Den handler om et mord, der skal opklares - kan ikke huske hvem der er blevet myrdet, kun at det skete i et privat hjem. Og denne her kvinde (hovedpersonen) så, så vidt jeg husker, morderens arm, og så at det var en protese han havde. Og de leder så efter ham ved hjælp af at hun så at det var den ene side han havde det i (altså enten venstre eller højre), men det der opklarer det, er, at hun kommer til at huske at det var et spejl hun så denne her arm i, så hun har troet han havde protesen i modsatte side af hvad han i virkeligheden havde.

Den lyder vist lidt plat ud fra min beskrivelse, men syntes den var super god, og ville gerne se den igen.

Vil tro den er mindst 15 år gammel.... men hvor meget mere end 15 den er ved jeg ikke, så den bare to gange som barn.

Er der nogen der har nogen idé om hvilken film jeg snakker om? Kan ikke huske noget med hvilke skuespillere der var med i den eller noget.. desværre.

haha sad bare og skreg af grin sjov beskrivelse hvor du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.