Ja det har længe irriteret mig at jeg bare ikke kan huske hvad denne her film hedder. Ville gerne have den på dvd engang, men det er svært uden en titel.
Jeg har set den to gange som barn, så tag forbehold for fejl i min hukommelse.
Men altså, det jeg husker er at det er en krimi eller tilsvarende genre. Den handler om et mord, der skal opklares - kan ikke huske hvem der er blevet myrdet, kun at det skete i et privat hjem. Og denne her kvinde (hovedpersonen) så, så vidt jeg husker, morderens arm, og så at det var en protese han havde. Og de leder så efter ham ved hjælp af at hun så at det var den ene side han havde det i (altså enten venstre eller højre), men det der opklarer det, er, at hun kommer til at huske at det var et spejl hun så denne her arm i, så hun har troet han havde protesen i modsatte side af hvad han i virkeligheden havde.
Den lyder vist lidt plat ud fra min beskrivelse, men syntes den var super god, og ville gerne se den igen.
Vil tro den er mindst 15 år gammel.... men hvor meget mere end 15 den er ved jeg ikke, så den bare to gange som barn.
Er der nogen der har nogen idé om hvilken film jeg snakker om? Kan ikke huske noget med hvilke skuespillere der var med i den eller noget.. desværre.
Anmeld