Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke.. Hun ser dejlig ud!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TIllykke
Stort tillykke! Håber du snart er på benene igen.
Stort Tillykke - hun er da bare SÅ fin.
Rigtig god bedring til dig, jeg håber snart, du er ovenpå igen, så du kan nyde den første tid med din lille datter så meget som muligt.
Kram
århhhhh hvor sød hun er..... TILLYKKE God bedring!!!
hvor er hun dejlig stort tillykke
Mini-Terp skriver: Hej Alle sammen.. Lidt forsinket, men jeg har født... Vi fik en lille pige lørdag d. 15/5 kl 23.44, ved akut kejsersnit.. Vi har det alle godt, men mor her er desværre blevet lidt syg efterfølgende.. Så fødselsberetningen må i vente lidt med.. Men en masse billeder får i da lige.. Knus Maria og Matilde..
Hej Alle sammen..
Lidt forsinket, men jeg har født...
Vi fik en lille pige lørdag d. 15/5 kl 23.44, ved akut kejsersnit.. Vi har det alle godt, men mor her er desværre blevet lidt syg efterfølgende.. Så fødselsberetningen må i vente lidt med..
Men en masse billeder får i da lige..
Knus Maria og Matilde..
Hvor ser hun dejlig sund og rund ud Stort tillykke med hende.
KHZette
som også gerne vil have en baby ud
Stort tillykke. Æv at det endte i aks, men super dejlig bebs.
KaMa skriver: Tillykke :-) Dejlige billeder - så længe de er der, så kan vi godt vente med resten ;-) Hvad var hendes mål.
Tillykke :-) Dejlige billeder - så længe de er der, så kan vi godt vente med resten ;-) Hvad var hendes mål.
Hun var 3460 g og 51 cm lang, stor pige.. Og i fredags da sundhedsplejesken var vejede hun 3800 g... Go mælk mor har i brysterne...
Tusind tak for alle jeres hilsner..
Ja hun er bare gude smuk og skøn, kan slet ikke få nok af hende..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128