Ny eller brugt mobil men hvilken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

møller-82

Fines mor skriver:

I følge lovgivningen er der ingen nye mobiler der må være låst, så hvis 3 har låst den skal de låse den op gratis ;-))

De må gerne stadigvæk ha dem simlåst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Fines mor

møller-82 skriver:

De må gerne stadigvæk ha dem simlåst.

Folketinget har lavet en lov om de ikke må ;-) Men 3 er et sjovt firma i min verden

Helle som arb. meget med telefoni ;-))

Anmeld

23. maj 2010

møller-82

Min kammerat arb ved 3 og han siger at det ikke kun er 3's mobiler der er simlåst.

Anmeld

23. maj 2010

møller-82

ladydan1 skriver:

Den skal kunne ringe, sende sms og bruge microsdkort...

Og den skal ikke være alt for dyr, for godt nok et det en undværlig gadget men ikke en jeg ønsker at bruge penge på.

Den der er gået i udu er en nokia 6110 navigator..og den har været mere end rigeligt fancy.

:-) Sisse som er mobil løs og det er simpelthen stygt.

Hej.

Har du læst beskeden...?

Anmeld

23. maj 2010

Fines mor

Vi handler hos Telenor og der er ingen telefoner simlåst - men hvis den er over 6 mdr gammel, så skal 3 låse den op gratis ;-) Så spare i 150 kr.

Anmeld

23. maj 2010

møller-82

Hvis du nu læser hvad vi har skrevet så er tlf'en fra februar 2010. Og det passer ikke med telenor, dem har min lillebror og han har lige købt ny mobil her i maj og den ER simlåst.

Anmeld

23. maj 2010

FrkLarsen

jeg har en Nokia 5130 Express music, mobilen er købt i November måned og er ikke låst til nogen selskaber  

Kan lige vedhæfte et billede af modellen  

Den er i pæn stand

Sælges for 400kr 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2010

Nemesis

møller-82 skriver:

Hej.

Har du læst beskeden...?

ja nu.--og har også svaret.

:-) Sisse

Anmeld

23. maj 2010

Betteisen

ladydan1 skriver:

ja nu.--og har også svaret.

Hej Sisse.

Jeg har en Samsung F480 med touchskærm og mulighed for at bruge micro sd kort. Den er brugt 5 mdr. og virker perfekt. Går du ind under min profil skulle der gerne være oprettet en debat, der hedder tøsemobil sælges. Der ligger billeder.

Jeg tror den er simlåst, men jeg skal nok sørge for at få den låst op, hvis du er interesseret. Den skal koste 600 + evt porto.

Anmeld

23. maj 2010

Nemesis

har købt mølles mobil..eller rettere en af hende...så nu venter jeg bare til jeg igen er mobil med tlf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.