ARG! Håret skal klippes med hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

39.725 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

L-Mortil3

Ja så kommer vi til den krise der plager mig ca hver 3. år

Håret skal klippes, og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op med det, jeg har (pånær i 6-10 års alderen) altid haft langt hår, og jeg har aaaltid det samme frisure og samme farve..

Nu er det altså tid til forandring, men hvad pokker skal jeg stille op??

Har i kloge tøser nogle gode forslag til frisurer? Evt farver hvis i tror det kunne klæde mig

Her er lige som håret ser ud idag: (Det er normalt ALTID i hestehale, da der ikke rigtig er nogen andre muligheder):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Becks

Jeg tror det kunne være rigtig flot til dig, hvis du blev klippet i etager, fik farvet det en flot chokolade brun bundfarve, med gyldne striber i... Og evt fik klippet pandehåret, ikke sådan snurrelige, men mere sådan skråt så du kan have det nede som alm. pandehår, men også sætte det op med hårnåle eller til siden..
Og så evt begynde og føne og glatte det nogen dage - Bare husk varmebeskyttelse.. Det ville blive så pænt til dig..

Glæder mig til og se billeder...

Anmeld

23. maj 2010

nannanadja

klippe det lidt kortere..til skulderne også nogle lysebrune striber i.

brug glattejern også vupti ligner du en million

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

Fordi mit hår blev så ødelagt gennem graviditeten fik jeg det faktisk klippet i halv længde, og meget tyndt, så det kunne glattes, men efter en ugestid synes jeg bare ikke rigtig det var mig...

Hvis i ser bort fra mit uoplagte blege ansigt, hvad synes i så om den frisure?

Den er lidt alla hvad i foreslår:

Anmeld

23. maj 2010

BabyStella!

Line&Liam skriver:

Fordi mit hår blev så ødelagt gennem graviditeten fik jeg det faktisk klippet i halv længde, og meget tyndt, så det kunne glattes, men efter en ugestid synes jeg bare ikke rigtig det var mig...

Hvis i ser bort fra mit uoplagte blege ansigt, hvad synes i så om den frisure?

Den er lidt alla hvad i foreslår:

Må jeg være ærlig? Så syns jeg, du skal ha´ en frisure med noget mere fyld i. Noget pjusket noget

Har du tænkt på og blive mere lys i det? Mørkeblond? Ku´ måske godt se dig med lidt lysere hår

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

BabyStella! skriver:

Må jeg være ærlig? Så syns jeg, du skal ha´ en frisure med noget mere fyld i. Noget pjusket noget

Har du tænkt på og blive mere lys i det? Mørkeblond? Ku´ måske godt se dig med lidt lysere hår

Præcis! Jeg synes nemlig jeg ser så fed ud med "FLAT/GLAT" hår Selvom det da er RIGTIG pænt, men jeg personligt ser bare 10 kg tykkere ud, nu er jeg godt nok tyndere end på billledet med det flade hår Men bare dengang

Jeg kunne vildt godt tænke mig lysere hår, jeg er bare bange for at jeg er for bleg til det (Jeg kan ikke blive lækker solbrun )

Anmeld

23. maj 2010

BabyStella!

Præcis! Jeg synes nemlig jeg ser så fed ud med "FLAT/GLAT" hår Selvom det da er RIGTIG pænt, men jeg personligt ser bare 10 kg tykkere ud, nu er jeg godt nok tyndere end på billledet med det flade hår Men bare dengang

Jeg kunne vildt godt tænke mig lysere hår, jeg er bare bange for at jeg er for bleg til det (Jeg kan ikke blive lækker solbrun )

Det kan jeg heller ikke, blive brun (bruger selvbruner), og er selv lys i det. Jeg har normalt mørkeblond hår, men har nu de sidste par år haft mørkbrun hår, næsten sort.

Har vidst oz haft den samme frisure de sidste par år oz; Hestehale som dig. Skal selv til frisør d. 2. juni. Tror der ryger en ordentlig luns af, og så en masse pjusk Kan godt lide det der "rodet" hår

Billederne;

1. Nyeste af mig selv - ser sgu lidt slidt ud, syns´ jeg.

2. Lyse striber - var 6 mdr. gravid. (fuck en lækker hud, jeg havde )

Tror sgu jeg snupper det lyse igen, ser da lidt lækker ud

Hop med på vognen Start med striber...

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

BabyStella! skriver:

Det kan jeg heller ikke, blive brun (bruger selvbruner), og er selv lys i det. Jeg har normalt mørkeblond hår, men har nu de sidste par år haft mørkbrun hår, næsten sort.

Har vidst oz haft den samme frisure de sidste par år oz; Hestehale som dig. Skal selv til frisør d. 2. juni. Tror der ryger en ordentlig luns af, og så en masse pjusk Kan godt lide det der "rodet" hår

Billederne;

1. Nyeste af mig selv - ser sgu lidt slidt ud, syns´ jeg.

2. Lyse striber - var 6 mdr. gravid. (fuck en lækker hud, jeg havde )

Tror sgu jeg snupper det lyse igen, ser da lidt lækker ud

Hop med på vognen Start med striber...

Det lyse klæder dig rigtig godt!

Jeg har naturligt krøl i håret så hvis jeg bare lige gad køre hænderne igennem det, kunne jeg godt få et lidt mere pjusket look

Monsstro man skulle overveje at få et stykke af håret og så lidt mere liv i det.. og uha måske enda lidt lysere... En skam man ikke kan gøre det selv, så kan man hurtigt tjekke om det klæder en uden at skulle give en masse penge for noget usikkert

Anmeld

23. maj 2010

FrkT

Ihhh hvor spændende.... jeg har kigget lidt på nettet for at finde den frisure, som jeg tror vil klæde dig super godt. Og har fundet et billede..... det FØRSTE billede er det hvor jeg synes det ville være en flot frisure til dig. Og det andet billede er faktisk mest farven, som jeg tror ville klæde dig der... lidt afvigelse fra det du har, men ikke helt ekstremt..

Anmeld

23. maj 2010

L-Mortil3

FrkT skriver:

Ihhh hvor spændende.... jeg har kigget lidt på nettet for at finde den frisure, som jeg tror vil klæde dig super godt. Og har fundet et billede..... det FØRSTE billede er det hvor jeg synes det ville være en flot frisure til dig. Og det andet billede er faktisk mest farven, som jeg tror ville klæde dig der... lidt afvigelse fra det du har, men ikke helt ekstremt..

Ja den frisure kunne også være rigtig fed, gad vide om den passer til min ansigtsform?!

Uha, jeg må spørge frisøren hvad hun kan fremtrylle til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.