Så skal der pustes, piger ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

jeg er nu hel forpustet af at puste ve støv din vej..... kom så!!!!!

HOV HOV!!! Hvad med mig??!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Lone Jakobsen

MyBaby skriver:

Ihh - sikken en god ide med beskeden på telefonsvareren - den vil jeg bruge næste gang, hvis jeg skulle gå over tid igen

ja ærger mig lidt over at jeg ikke selv tænkte på den da jeg ventede den første og gik 13 dage over

Anmeld

24. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

HOV HOV!!! Hvad med mig??!

Jamen søde det ved jeg bliver onsdag Krydser fingre for det jeg vil også dog............

Anmeld

24. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Jamen søde det ved jeg bliver onsdag Krydser fingre for det jeg vil også dog............

Vi kan bare holde hinanden i hånden og lave gruppepres haha...

Anmeld

24. maj 2010

benthe :-)

dorthemus skriver:

Hej piger

Så nåede jeg terminsdatoen idag...HURRA 

Og nu vil jeg MEGET gerne snart have min præmie for godt og solidt arbejde de sidste ni måneder

Der er dog ikke meget der tyder på, at baby vil ud. Jeg var i Ikea i går og slæbte på både rygsæk og bærepose, ind og ud af metro, S-tog og busser og dét har sgu´ ikke fået den lille dame på gled...tror hun har det for godt derinde

Så er I ikke søde, at sende en bunke vestøv og gode fødselstanker i min retning - tror altså jeg har brug for det!!

søde vestøv på vej til dig så du snart kan så din lille pige
benthe

Anmeld

24. maj 2010

dorthemus

benthe :-) skriver:

søde vestøv på vej til dig så du snart kan så din lille pige
benthe

Tak Benthe

Anmeld

24. maj 2010

Ansemusen

Jeg vil helst ikke give noget væk søde. Men har vist heller ikke rigtig noget af give af  Men håber at du meget snart får lille dejlige Runa ud så vi kan dikke dikke!

Knuuus

Anmeld

24. maj 2010

Mira0911

dorthemus skriver:

Hej piger

Så nåede jeg terminsdatoen idag...HURRA 

Og nu vil jeg MEGET gerne snart have min præmie for godt og solidt arbejde de sidste ni måneder

Der er dog ikke meget der tyder på, at baby vil ud. Jeg var i Ikea i går og slæbte på både rygsæk og bærepose, ind og ud af metro, S-tog og busser og dét har sgu´ ikke fået den lille dame på gled...tror hun har det for godt derinde

Så er I ikke søde, at sende en bunke vestøv og gode fødselstanker i min retning - tror altså jeg har brug for det!!

Sender masser af vestøv afsted til dig...

Anmeld

24. maj 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Jeg vil helst ikke give noget væk søde. Men har vist heller ikke rigtig noget af give af  Men håber at du meget snart får lille dejlige Runa ud så vi kan dikke dikke!

Knuuus

Vi deler sgu´da i porten, søde Anna..glæder mig vildt til at komme ud og trille med vores pseudotvillinger

Anmeld

24. maj 2010

dorthemus

MoarJ skriver:

Sender masser af vestøv afsted til dig...

...og de tages imod med kyshånd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.