Så var der lige 2 flotte lyserøde streger :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

Vial

Zette skriver:

Eller få lægen til det - jeg anede ikke jeg var gravid, så min var EKSTRA besværlig at regne ud. Så jeg  ventede bare på den der terminsscanning.

Ja, sådan er det forskelligt. Jeg vidste det jo før jeg blev gravid næsten, da jeg blev insemineret. Det sjove var bare, at til NF så rykkede de dagen - så jeg er blevet gravid to dage før inseminering... Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

smokin

KaMa skriver:

Ja, sådan er det forskelligt. Jeg vidste det jo før jeg blev gravid næsten, da jeg blev insemineret. Det sjove var bare, at til NF så rykkede de dagen - så jeg er blevet gravid to dage før inseminering... Hehe

Det er fandeme godt gået. haha

Jamen de kunne sådan set havde sagt 8 januar til mig... jeg havde troet på hvad som helst. Vi havde jo prøvet og prøvet og var LIGE blevet tilmeldt behandling. Men med sådan en trussel besluttede baby selv at komme uden hjælp.

Anmeld

23. maj 2010

Vial

Zette skriver:

Det er fandeme godt gået. haha

Jamen de kunne sådan set havde sagt 8 januar til mig... jeg havde troet på hvad som helst. Vi havde jo prøvet og prøvet og var LIGE blevet tilmeldt behandling. Men med sådan en trussel besluttede baby selv at komme uden hjælp.

Det var det samme med min lillesøster. Ikke min tvilling, som nåede i en lang behandling. Min lillesøster blev gravid lige før behandling, så deres første samtale på klinikken blev en hjerteblinkscanning :-)

Anmeld

23. maj 2010

smokin

KaMa skriver:

Det var det samme med min lillesøster. Ikke min tvilling, som nåede i en lang behandling. Min lillesøster blev gravid lige før behandling, så deres første samtale på klinikken blev en hjerteblinkscanning :-)

Det var vores også... og så en ny scanning to dage efter igen! Virkelig fantastisk. Og overlægen på klinikken sad og grinede smørrede og sagde "der snød vi rigtig nok systemet"...

Anmeld

23. maj 2010

mortil4dejligepiger

Malonde1985 skriver:

Mortil3dejligepiger - iih hvor skægt  ja det bliver da sjovt at følges ad og se hvordan det går . Stort tillykke til dig også .

Og nej det er ik rigtig til at forstå, så glæder mig til at komme til lægen og få det bekræftet af hende også

Tak

Og jeg kom til at skrive forkert! . Vi er 4+2 i dag! Kan slet ikke finde ud af at det er søndag og ikke lørdag i dag, når nu vi har fri i morgen .

Kh T

Anmeld

23. maj 2010

Malonde1985

mortil3dejligepiger skriver:

Tak

Og jeg kom til at skrive forkert! . Vi er 4+2 i dag! Kan slet ikke finde ud af at det er søndag og ikke lørdag i dag, når nu vi har fri i morgen .

Kh T

Hi hi det er bare helt i orden  jeg kan heller ikke helt finde ud af det.. sådan er det når man har ekstra fridage, så går der kuk i hele systemet . Men ja 4+2 har jeg også regnet mig frem til .. Puha er det for tidligt at begynde og kigge efter graviditetsundertøj? Og er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med det fra Carriwell?? - det ser nemlig ud til at være super lækkert at have på, uden nogen sømme osv..

Anmeld

24. maj 2010

mortil4dejligepiger

Hej igen.

Du skal da købe graviditetsundertøj lige så snart du har lyst. Jeg venter med det jeg kan, til det bliver "nødvendigt" . Jeg synes, der er lang tid til alt det sjove med at få stor mave etc., så jeg tror jeg vil føle starten af graviditeten som en endnu længere periode, hvis jeg starter tidligt. Og jeg er en af dem, som bare skal have de første 12 uger overstået, så jeg kan komme ind i den mere "sikre" periode .

Kh T

Anmeld

24. maj 2010

DK

Tillykke!

Hvor dejligt der er en mere at følges med!

Knus Ditte 5+3

Anmeld

24. maj 2010

lillemunk

Weeeeee tillykke

Anmeld

24. maj 2010

benthe :-)

Malonde1985 skriver:

Wee.. så var der endelig 2 streger. Måtte lige tage 2 teste for at være helt sikker ...

Håber I kan se stregerne ?

/MB

tillykke med det
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.