Tiden flyver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Vingummien

bare derud af, det er jo vildt.

Og sikke det sprog bare køre derud af. Når han sidder og spiser kan han lige pludselig kigge alvorligt på en og så tage sin ske op i hovedet på en og siger stolt " det en ske"
Elsker når den stolthed bare lyser igennem alt

Han er også begyndt at hjælpe med at vaske op en gang imelle og det er bare så sødt, sidder meget alvorligt på køkkenbordet og koncentrere sig om at vaske et glas op dejlig hjælp at have

Han er bare blevet stor på få uger syntes jeg, udviklingen er bare helt i top lige for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

anna-jonas

Smiler.............det er jo også længe siden han har været syg, så han bruger ressourcerne på at udvikle sig. Skønt at læse........

Anmeld

23. maj 2010

Vingummien

Ja det er dejligt

Anmeld

24. maj 2010

lion

Tulipan skriver:

bare derud af, det er jo vildt.

Og sikke det sprog bare køre derud af. Når han sidder og spiser kan han lige pludselig kigge alvorligt på en og så tage sin ske op i hovedet på en og siger stolt " det en ske"
Elsker når den stolthed bare lyser igennem alt

Han er også begyndt at hjælpe med at vaske op en gang imelle og det er bare så sødt, sidder meget alvorligt på køkkenbordet og koncentrere sig om at vaske et glas op dejlig hjælp at have

Han er bare blevet stor på få uger syntes jeg, udviklingen er bare helt i top lige for tiden

Den kender jeg godt.

Cassandra er også blevet meget selv bestemmende. Hun vilhjælpe med alt i køkkenet hvis hun måtte. Altså rører i gryder og det.

Hun snakker ok, men ikk så mange i sætninger merre mange ord og nye ord ret tit.

I går tog hun den gave hun fik, da min kusine kom og så Julius for første gang. Klart og tydeligt sagde hun FIFI, og det hedder dukken og vi har jo kaldt den det, men hun har ikk gjort det før.

Jeg ved bare ikk om jeg skal være bekymrede over hun ikk helt snakker i sætninger endnu.

Nååårh ja, hvor er han bare skøn, jeg glæder mig til sommer

Anmeld

24. maj 2010

Vingummien

lion skriver:

Den kender jeg godt.

Cassandra er også blevet meget selv bestemmende. Hun vilhjælpe med alt i køkkenet hvis hun måtte. Altså rører i gryder og det.

Hun snakker ok, men ikk så mange i sætninger merre mange ord og nye ord ret tit.

I går tog hun den gave hun fik, da min kusine kom og så Julius for første gang. Klart og tydeligt sagde hun FIFI, og det hedder dukken og vi har jo kaldt den det, men hun har ikk gjort det før.

Jeg ved bare ikk om jeg skal være bekymrede over hun ikk helt snakker i sætninger endnu.

Nååårh ja, hvor er han bare skøn, jeg glæder mig til sommer

Er først når de er omkring 2 de skal kunne sige små sætninger. Og syntes hun er meget godt med, hun er jo super dygtig

Vi glæder os ogs, bliver en skøn ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.