januar2011 skriver:
Hej her inde.
Jeg er meget forvirret og håber andre kan hjælpe mig lidt. Jeg er 8+0 uger i min graviditet, alle mine test (4 stykker) har været svagt positive. I uge 6 fik jeg et krampeanfald på ca 10 min og dagen efter begyndte jeg at plet bløde med friskt blød dette har stået på 1 uge, men det var en meget svag blødning.
Min kæreste og jeg havde samleje igår og her til morgen havde jeg så igen blod med lidt slim og et par små klumper (undslyld detaljerne...) Jeg har været ved lægen en del gange men han siger at alle kvinder kan bløde inden for de første 12 uger. Det er mit 3. barn og ved de 2 andre graviditeter har jeg ingen blødninger haft og mine test har været kraftige streger.
Min læge vil så have endnu en urinprøve i næste uge da han ikke mente stregerne er tydelige nok. Jeg er bare meget bekymret for om jeg er ved at tabe dette lille vidunder eller om det er "normalt" man skal igennem dette mareridt... Jeg har ingen smerter ved disse blødninger men er alligevel meget bekymret, håber nogle har prøvet noget af det samme...
Jeg blødte mellem 6 uge, og 9 uge, det var ikke meget, men der var nok til jeg blev urolig, og har en meget forstående læge, så hun undersøgte mig i hoved, og røv pænt sagt, men kunne ikke finde ud af det, så da jeg fik lavet vandrejournal i 9 uge havde jeg blødt igen, og sagde til hende jeg var urolig for om der var liv, for havde det meget skidt med at jeg blev ved med at bløde, men det heller ikke tog til. Så hun sendte en henvisning til en gyn, og samme dag lavede de en indvendig scanning, og liv var der masser af.
I fredags begyndte jeg igen at bløde kraftigt, (er nu i 12 uge) ringede straks til lægen, som reagerede meget hurtigt, og en time efter jeg havde snakket med ham lå jeg på en briks på kolding gyn-amb, og liv var der stadig MASSER af... en lille fisk. hihi.
Så bliver du ved feks. til du skal have lavet vandrejournal, få forklar så godt som muligt hvor urolig du er. Ved dog ikke om det er alle der er så heldige at have så forstående et lægehus??
Tror alt er godt
Anmeld