Mor til Frederic skriver:
en mere i samme båd... suk.... Har deres barn altid været 'lille'? For her gik det rimelig indtil han blev 1 år. Til 1 års undersøgelsen sagde vores læge at han jo blot er en lang slank dreng. 1½ mdr kom vi så med en tynd dreng, der slet ikke var sig selv.
Som hun sagde var nogle børn mere modtagelig end andre og nogle skal blot se en snotklat - så hæver lymfeknuderne. Men Frederic har aldrig været præget af sygdom og på hans snart 21 mdr har han blot været forkølet 5 gange - intet andet... Så hun var bekymret og sendte os videre. Selv hans infektions tal var fin. De har testet hans blod for tal og sygdomme, priktestet - hoste og afførings dagbog mm.
Men det er da hårdt at ens dreng vokser i højden mens vægten har stået næsten stille siden han var 9-10 mdr...
Nej tror det kom ved 6mdr alderen at højde og vægt ikke forøges så meget som det skal/bør. Men hun følger vist sin egen kurve og børnelægen siger at sålænge hun bare vokser lidt jamen så er det i orden, men de følger også hende tæt. Og pigen har aldrig været syg men har konstant løbende næse i vinterhalvåret - det redder hende fra en del der jo 
Det er bare "skægt" for min dreng er kæmpe (2,5 år, 105cm og 18kg) og venindens barn er 2 år og vist nok en 85cm og vejer vist 8-9kg. Du må IKKE holde mig fast på de tal. Men det er skægt at vores børn er begge i yderlighederne for hvad der er normalt og skægt at se dem sammen
Pigen er jo på str med hvad Tjalfe var da han var 1år 
Men børnelægen skulle mene at det ikke var helt galt fordi min veninde og hendes x også skulle være små... Ved ikke om du har hørt noget lignende?
Anmeld