Nyeste billeder af Carla....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

ChatH

michella80 skriver:

Her er lidt fra før vi blev indlagt og et par stykker fra sygehuset. Hun er i lidt humør her. Vi har også et par billeder af hende hvor hun er helt kvæstet....

Hvor er hun smuk!! hun ligner da vist sin mor en hel del hva?

Håber hun har det meget bedre nu.

Knus Chatarina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

Barbamama

Tusind tak for alle jeres søde ord! Hun har stadig feber. Også høj! Og jeg forstår slet ikke at hun kan blive ved med at have feber. Hun skal kun have penicilling indtil på tirsdag, så hun BURDE da have det MEGET bedre og være næsten rask. Og vi bliver bare ved med at døje med den skide feber og hun har ikke rigtig ville spise i dag. Men hun har også EKSTREM tynd mave. Puha.... Og så er hun stadig mega pylret.

Og ja det var ret vildt med det der forbinding på hendes ben. Alle de børn der havde drop lignede de havde brækket armen eller benet.

I dag kunne jeg bare ikke rumme mere gråd og ynk så jeg satte mig ned på stuegulvet og STORtudede! Så sagde jeg til Casper at jeg bare havde brug for at kome VÆK!!!! Så han tog over og jeg cyklede en tur ned til min mor hvor jeg var et par timer. HOLD KÆFT hvor var det befriende lige at mærke sig selv lidt. Jeg føler bare ikke jeg kan holde til mere gråd og sygdom. Jeg er MÆT af det!!! Mit bæger er fyldt og rendt over nogle gange! Åha altså!!!! Og så her til aften da hun skulle have sin penicillin blev hun kvalt i det og jeg gik helt i panik for hun trak ikke vejret og lige pludselig brækkede hun sig og så skreg hun! Åh hvor følte jeg mig bare som verdens dummeste mor!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.