Mine fødselsdags kager.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

DkzMariia

Ja så fik jeg holdt fødselsdag (sidste weekend) og her kommer så billederne af kagerne. Er slet ikke selv tilfreds. Selve processen INDEN fondanten skulle på gik strålende! Imens kagen hvilede i køleren x antal gange, så farvede, formede og udrullede jeg fondant! Har så lært nu at man IKKE skal udrulle fondanten før end den skal på. Den bliver tør, og krakelere når jeg ruller den på . Men udover det, så gik det fint. Og btw - halleluja for færdigkøbt fondant! Det er da 100 gange bedre at arbejde med! ;o) Nå men her kommer de. Den første er med choko købe bunde, og rutebils creme. Den anden er i det nederste lag med 2 x rutebilscreme & i det sidste lag marmelade, makroner og lækker lækker vanilje creme! I den øverste. Vaniljecreme & bananskiver i begge lag!

Det var første gang jeg lavede to kager oven på hinanden.
Første gang jeg lavede de to forskellige sløjfer.
Første gang jeg brugte købe fondant + pastafarver.
Første gang jeg lavede bier, mariehøns og funcky bogstaver.
Så ber' over med mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

DkzMariia

.... Liljerne (tror jeg nok de hedder) var også første gang! :-)

Anmeld

23. maj 2010

Diana...

Ej hvor øv at det skulle krakkelere sådan  Men ud over det så synes jeg de er super flotte. 

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Træls med bøvlet og at det ikke blev som du havde regnet med. MEN - du har nogen rigtig gode idéer, syns jeg... Så det skal nok blive godt, når du bliver venner med fondant osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.