første rigtige spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

Mama3

har lige her til aften mærket det aller første rigtige spark som også kunne mærkes uden på maven. hvor var det bare helt fantastisk og ret tidligt18+3 i forhold til da jeg ventede min datter der var jeg 20-22 uger henne. hvor var det bare dejligt

ville ikke rigtig noget med indlæget bare dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

lululupo

hvor dejligt.....

Anmeld

23. maj 2010

Assi

skønttttttttt Sjovt, det ligner meget mit forløb også - omkring samme tidspunkt som dig med min datter og nu også med babyen i maven.

Sparkene er det bedste!

Anmeld

23. maj 2010

Mama3

Assi skriver:

skønttttttttt Sjovt, det ligner meget mit forløb også - omkring samme tidspunkt som dig med min datter og nu også med babyen i maven.

Sparkene er det bedste!

ja det er bare sååå skønt, ej det er da lidt sjovt hvor gammel er din datter og hvor langt er du henne??

Anmeld

23. maj 2010

myprincess

filuccasmor skriver:

har lige her til aften mærket det aller første rigtige spark som også kunne mærkes uden på maven. hvor var det bare helt fantastisk og ret tidligt18+3 i forhold til da jeg ventede min datter der var jeg 20-22 uger henne. hvor var det bare dejligt

Ihh det er så dejligt Jeg er også 18+3 idag, mærkede den lille slå/sparke første gang 16+2, og i min første graviditet mærkede jeg første spark 17+3, det er bare den bedste følelse

Anmeld

23. maj 2010

myprincess

filuccasmor skriver:

Ihh det er så dejligt Jeg er også 18+3 idag, mærkede den lille slå/sparke første gang 16+2, og i min første graviditet mærkede jeg første spark 17+3, det er bare den bedste følelse

Anmeld

24. maj 2010

Assi

filuccasmor skriver:

ja det er bare sååå skønt, ej det er da lidt sjovt hvor gammel er din datter og hvor langt er du henne??

Hun bliver 3 til august - og jeg er nu 19+3 Hvor gammel er din pige?

Anmeld

24. maj 2010

Mama3

Assi skriver:

Hun bliver 3 til august - og jeg er nu 19+3 Hvor gammel er din pige?

filucca bliver 2 den 14.juli og jeg er 18+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.