Orgasme = Plukve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

FrkLarsen

Hej Piger.

Er jeg den eneste gravide der oplever en plukve lige efter en orgasme når man har hygget lidt med manden? 

Synes det er vildt ubehageligt da maven bliver stenhård og spændt 

Kamilla 29+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

merichs

FrkLarsen skriver:

Hej Piger.

Er jeg den eneste gravide der oplever en plukve lige efter en orgasme når man har hygget lidt med manden? 

Kamilla 29+0

Du er ikke alene, det samme sker her. Og nej det er ikke lige det mest behagelige men det går da heldigvis hurtig væk

VH Marlene 20+6

Anmeld

23. maj 2010

Low

Lige fra ca uge 16-17 der fik/får jeg masser plukveer under sex og når orgasmen kommer.. Det er ikke så rart . Så du er bestemt ikke den eneste hehe

Hilsen Ditte, 36+5

Anmeld

23. maj 2010

ditdot

same here, men det går hurtigt over og den lille derinde lider jo ikke under det, tværtimod- det er vel bevist at sex er sundt selv under graviditet! 

Anmeld

23. maj 2010

Vidunderligeunger

samme her, glæd dig til uge 38+ med den funktion din krop har det ser ret sjovt ud, men er det bestemt ikke

Anmeld

23. maj 2010

lisbethita

FrkLarsen skriver:

Hej Piger.

Kamilla 29+0

Hejsa :-) Sådan var det i den grad også for mig!! Nok det meste af graviditeten - men især til sidst, hvor jeg godt kunne få lidt minikrampe.

Inden jeg vidste at jeg blev gravid fik jeg mega krampe der i starten af graviditeten, men altså....meget hård mavse efter orgasme også her ;-)

God weekend!!! 

Anmeld

23. maj 2010

smokin

Man kan i nogle tilfælde gå i fødsel af sex/orgasmer da kroppen udskiller et stof der. Vi blev frarådet at dyrke sex resten af graviditeten efter jeg gik i fødsel i uge 32. Blot til info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.