En god zoneterapeut i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.429 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, den er stadig helt gal med vores lille pomfrit - i aften har han skreget med 5 minutters mellemrum fra 16.30 til kl 21 og i nat sov Niklas slet ikke fordi han klynkede og smågræd uroligt det meste af natten og langt ud på morgenen... Vi må erkende at de 2 kiropraktorbesøg ikke har givet pote så vi går videre til zoneterapi.

Er der nogen som kan anbefale en god zoneterapeut i Århus - gerne en som er god til kolikbørn?

Kh

Rosa - pænt flosset i kanten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Maise

hej rosa, først entil dig. ved alt om hvordan det er ikke at få sin søvn. Jeg ved ikke om du så at jeg skrev i den anden tråd om kring at du skulle være obs på endetarmsforsnævring, men vil lige sige det endnu engang da det er en hyppig overset ofte udpræget kedelig affære fo den lille at have og ikke kunne komme af med alt det lort. Giver du d-dråber?? pauser evt. med dem. kan ikke svare på dit spørgsmål, men ville bare lige give dig  et kram med på vejen, for det må dælme være hårdt for jer, puha.

kh maise

Anmeld

22. maj 2010

Bayze

Rosa skriver:

Ja, den er stadig helt gal med vores lille pomfrit - i aften har han skreget med 5 minutters mellemrum fra 16.30 til kl 21 og i nat sov Niklas slet ikke fordi han klynkede og smågræd uroligt det meste af natten og langt ud på morgenen... Vi må erkende at de 2 kiropraktorbesøg ikke har givet pote så vi går videre til zoneterapi.

Er der nogen som kan anbefale en god zoneterapeut i Århus - gerne en som er god til kolikbørn?

Kh

Det er jeg godt nok ked af at høre, Rosa...

Vi har en super god sp og jeg bad hende undersøge hvilken zoneterapeut man skal gå til med en lille skrigeballon i Århus. Så snart jeg hører fra hende skal jeg hvert fald nok give anbefalingen videre til dig

Har du fået pjecen? Ikke at den er fuld af mirakelmidler mod gråd og uro, men den giver en viden som er rigtig god at have i baghovedet når man står midt i det.

Mange kram, Tina

Anmeld

22. maj 2010

Moderator

Bayze skriver:

Det er jeg godt nok ked af at høre, Rosa...

Vi har en super god sp og jeg bad hende undersøge hvilken zoneterapeut man skal gå til med en lille skrigeballon i Århus. Så snart jeg hører fra hende skal jeg hvert fald nok give anbefalingen videre til dig

Har du fået pjecen? Ikke at den er fuld af mirakelmidler mod gråd og uro, men den giver en viden som er rigtig god at have i baghovedet når man står midt i det.

Mange kram, Tina

Har lige skrevet til dig om det selvsamme.

Anmeld

22. maj 2010

Moderator

Maise skriver:

hej rosa, først entil dig. ved alt om hvordan det er ikke at få sin søvn. Jeg ved ikke om du så at jeg skrev i den anden tråd om kring at du skulle være obs på endetarmsforsnævring, men vil lige sige det endnu engang da det er en hyppig overset ofte udpræget kedelig affære fo den lille at have og ikke kunne komme af med alt det lort. Giver du d-dråber?? pauser evt. med dem. kan ikke svare på dit spørgsmål, men ville bare lige give dig  et kram med på vejen, for det må dælme være hårdt for jer, puha.

kh maise

D-dråberne har han kun fået 2 dage - vi sveder det simpelthen ud når han skriger så meget som han gør...

Hvad angår endetarmsforsnævring så har han ingen problemer med at komme af med sine sager, så jeg tvivler på at det kan være det - men vi skal da selvfølgelig et smut til lægen med ham!

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Slet ingen? Jeg kan  få en tid hos Christian Højlund i morgen, så den tor jeg vi tager!

Anmeld

23. maj 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Kh

Hvor er det dog synd for jer alle tre...pyhh  Kender desværre ikke nogen zoneterapeut i Århus men sender dig et stort

Håber I finder en god én snart, så lillemanden får det godt igen

Anmeld

23. maj 2010

SilkeV

Rosa skriver:

Slet ingen? Jeg kan  få en tid hos Christian Højlund i morgen, så den tor jeg vi tager!

Ved ikke hva kiropraktoren har sagt.. men ville bare lige sige at 2 gange slet ikke var nok for vores lille pige... vi gik der med jævne mellemrum til hun var godt et år... der gik så længere og længere tid i mellem hver behandling.. men vi blev ved med at komme..

Så syns du ska passe på med at afskrive det for hurtigt.. for det hjalp virkelig på vores datter.. vi ku mærke forandring efter første gang, ligesom jer, men vi blev nødt til at komme flere gange før det stoppede helt..

Stort knus..

Anmeld

23. maj 2010

TbCp

Åhh hvor jeg håber det hjælper for jer!

Liva skreg... heldigvis....ikke om natten.... tilgengæld HELE DAGEN!

VI havde god effekt af zoneterapi, men det var dog en i Odense.

Håber det hjælper!

Anmeld

23. maj 2010

Moderator

Tak for svarene, dejlige damer!

Jeg har fået en tid hos http://zoneterapi-aarhus.dk/ i morgen kl 12...

Pyhh håber det giver noget!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.