Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser..
Hvornår blev jeres mave sådan rigtig gravid-hård? jeg er anden gangs gravid - men ka intet huske fra min første graviditet (6 år siden).
Jeg er i 15. uge og synes stadig min mave er for blød til at ligne en gravid mave. Hvornår blev jeres hård?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
slet ingen der har et bud??
Min blev sådan hård omkring 15 uge
Jeg er 15+3 idag og min mave er hård... Det er kommet i løbet af de sidste par dage så dit "gravide" mave er nok også på vej :-D
Jeg er også andengangs gravid og venter på maven bliver til en gravid mave og ikke bare en 'du har fået for meget aftensmad' mave Så kigger lige med..
Kan se at du også er i 14+2 - jeg er i 14+1, så det er da rart at jeg ikke er den eneste utålmodige her
Jeg er også anden gangs gravid - dog kun i uge 4 og glæder mig da også rigtig meget til at man om LANG tid kan se maven.. hi hi.
Men med den første blev maven hård deromkring uge 15, så mon ikke det snart sker?
Min mave begyndte at ligne "en gravids" fra omkring uge 14...
Jeg satser også på at det kommer snart, men måske også lidt nervøs for at det aldrig sker fordi jeg har lidt for mange kg på siden Kunne da godt have trængt til at tabe 10kg da jeg blev gravid. Og det ekstra flæsk har ve også en betydning for hvornår den bliver rigtig gravid?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128