Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BlyViol skriver: tak den er heavy
tak den er heavy
Ja kunne godt forstille mig at det bliver hårdt til sidst..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkLarsen skriver: Smuk smuk smuk! En super perfekt pigemave Har selv smidt et par ind af min under uge 30 smukke
Smuk smuk smuk!
En super perfekt pigemave
Har selv smidt et par ind af min under uge 30 smukke
Tak for det søde...
Vil da lige ind og kigge så
Går det godt med dig?
Mariekjellerup skriver: Tak for det søde... Vil da lige ind og kigge så Går det godt med dig?
Ja det går super godt, bortset fra en meget meget aktiv Emilie som godt kan lide at sparke til mors indvolde, av av!
Hov kan ikke se det..
FrkLarsen skriver: Ja det går super godt, bortset fra en meget meget aktiv Emilie som godt kan lide at sparke til mors indvolde, av av!
Haha min bette pige går også helt amok, det ser lidt sjovt ud, da man kan se det på maven nu
Mariekjellerup skriver: Haha min bette pige går også helt amok, det ser lidt sjovt ud, da man kan se det på maven nu
Ja det er en sjov følelse når de kun vil ligge i den ene side af maven, eksempelvis på det her billede hvor hun vil ligge i højre side
FrkLarsen skriver: Ja det er en sjov følelse når de kun vil ligge i den ene side af maven, eksempelvis på det her billede hvor hun vil ligge i højre side
Haha et sjovt billede.. Så er der ikke lang vej igen
Mariekjellerup skriver: Haha et sjovt billede.. Så er der ikke lang vej igen
Forhåbentlig max 12 uger
FrkLarsen skriver: Forhåbentlig max 12 uger
Ja lad os håb det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128