min første kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

vingummibamse

ja er simpelthen blevet inspireret af jeres fine kager...

så nu ville jeg lige prøve selv... er godt i  gang..

og har masser af ider... så håber det går godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

mariamiss6

vingummibamse skriver:

God fornøjelse.... Jeg byggede 4 i nat sammen med min veninder, jeg er temmelig træt af kager, og har psyko ondt i mine kæmpe hævede fingre....

Anmeld

22. maj 2010

Dot D

mariamiss6 skriver:

God fornøjelse.... Jeg byggede 4 i nat sammen med min veninder, jeg er temmelig træt af kager, og har psyko ondt i mine kæmpe hævede fingre....

Mådehold Mariamiss, Mådehold. Hi hi hi hi, håber fingrene har det bedre

Anmeld

22. maj 2010

3rollinger

mariamiss6 skriver:

Maria, er du helt holdt op med at flashe dine kager herinde. For jeg husker tydeligt dine McQueen, men husker ikke nogen kager siden.

Anmeld

22. maj 2010

Mira0911

vingummibamse skriver:

Ih, glæder mig til at se billeder... Held og lykke...

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

3rollinger skriver:

Maria, er du helt holdt op med at flashe dine kager herinde. For jeg husker tydeligt dine McQueen, men husker ikke nogen kager siden.

Både og, jeg har billeder af dem jeg har lavet siden, jeg er bare ikke helt kommet til at få dem smidt på MEN de kommer, jeg skal bare lige tage mig sammen til at overføre

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

Dot D skriver:

Mådehold Mariamiss, Mådehold. Hi hi hi hi, håber fingrene har det bedre

Arj men de gjorde bare SÅ ondt... Jeg var lige ved at græde, så ondt gjorde de hehe....

Men altså jeg skulle til 30 års fødselsdag, og vi skulle jo bruge 4 kager, og frugtsalat, og salat til maden

Så der er blevet snittet og æltet en masse, fredag aften og nat

Anmeld

23. maj 2010

vingummibamse

syntes selv den blev rigtig fin.. billedet kommer ind når jeg lige finder ud af hvordan jeg for den over ført til kærestens computer...

syntes dog at kagen blev lidt for sød... men kæresten siger at han syntes den smagte rigtig godt hehe så tager hans ord for det...

Anmeld

23. maj 2010

mariamiss6

vingummibamse skriver:

syntes selv den blev rigtig fin.. billedet kommer ind når jeg lige finder ud af hvordan jeg for den over ført til kærestens computer...

syntes dog at kagen blev lidt for sød... men kæresten siger at han syntes den smagte rigtig godt hehe så tager hans ord for det...

Hvad puttede du i den - siden du synes den var for sød+

Anmeld

23. maj 2010

vingummibamse

mariamiss6 skriver:

Hvad puttede du i den - siden du synes den var for sød+

bundene var choklet chip... og lavede så toblerone creme til.. så syntes den blevet meget sød... men kæresten, svigermor og sviger far var hel vild med den... så nok bare mine graviditets smagsløg der ikke lige kunne ha det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.