Service m.v.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

TbCp

Herhjemme har vi alt muligt forskelligt service, arvestykker, ikea glas osv... nu har vi fået nogle rigtig flotte opbevaringskrukker fra Rosendahl.... og egentlig gad jeg godt "samle på" et eller andet bestemt.. synes bare alle har Rosendahl...
Hvad er der ellers af fede/flotte/smukke mærker indenfor den genre?... gerne noget som er til at betale sig fra

Jeg tænker på både tallerkner, glas, bestik, skåle, krukker osv?

Jeg ved simpelthen ikke hvad der findes....

Er der nogle af jer der samler på noget bestemt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Mette.

Herhjemme elsker vi at samle på bestemte mærker, men helst forskellige alt efter genre

I glas har vi Eva Trio - de er super fine.. Bestik Raadvad, tallerkner og fade fra pillivuyt også "hverdags glas" fra Rosendahl..

Håber det gav lidt inspiration

Anmeld

22. maj 2010

otlitrom

Jeg har kun samlet betsik, indtil videre. Det er fra Raadvad, og hedder "Silke". Har til 12 personer plus alt andet, ex. lagkagespade.

Næste projekt er at begynde og samle tallerkner.. Skal bare lige have fundet det rigtige

Anmeld

22. maj 2010

9510

Jeg må nok indrømme at jeg ikke samler på noget, men har fået foræret et spise/kaffestel aner ikke hvad det hedder men det er gammelt med roser på og guldkant.....

Anmeld

22. maj 2010

Maja_4000

Jeg er en af de mange som samler på Rosendahl :b
Selvom mange har det, har jeg altid godt kunnet lide det .. Og dét er til at betale (: 

Anmeld

22. maj 2010

merichs

Vores drikkeglas er Eva Solo, de er robuste og tåler en tur på gulvet hvis det ikke lige er klinker/fliser man taber dem på.

Vinglas og cocktailglas er Opera fra Erik Bagger

Tallerkener er Bourges fra Pillivuyt

Kaffe/kage servicen er fra Menu

Og bestikket er Fantazi fra Raadvad

Det er hvad vi har hjemme ved os

Anmeld

22. maj 2010

Fines mor

Jeg er opholdt op med at samle på noget som helst, for når man får samlet nok så ender det med at udgå;-(( Så derfor bliver mit næste sæt i køkkenet fra Ikea *GGG*

Anmeld

22. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Normann Cph laver nogle rigtig fine ting. Mere traditionelt er der jo også Bodum som også har lavet nogle fine ting. Jeg blander lidt forskelligt. Pt. er det Ittala og Pronto porcelæn som er et hit hos mig, også fordi der er så mange farver at vælge mellem!

Skal man finde gamle spisestel, så er jeg vild med Konfetti stellet.

Anmeld

22. maj 2010

Riksen

Vi samler ikke decideret på noget bestemt mærke - bare det, der er pænt og passer ind med det andet. Så det er lidt fra IKEA, Ilva, Raadvad osv.

Men hvis jeg en dag får råd, vil jeg meget gerne samle på Mega Mussel - det er SÅ flot! Men det er nok ikke noget, vi ville bruge til hverdag.

Anmeld

22. maj 2010

Risen

TbCp skriver:

Herhjemme har vi alt muligt forskelligt service, arvestykker, ikea glas osv... nu har vi fået nogle rigtig flotte opbevaringskrukker fra Rosendahl.... og egentlig gad jeg godt "samle på" et eller andet bestemt.. synes bare alle har Rosendahl...
Hvad er der ellers af fede/flotte/smukke mærker indenfor den genre?... gerne noget som er til at betale sig fra

Jeg tænker på både tallerkner, glas, bestik, skåle, krukker osv?

Jeg ved simpelthen ikke hvad der findes....

Er der nogle af jer der samler på noget bestemt?

Her hjemme samler vi på Mega Mussel (i blå).. Vi har tallerkener , skåle osv.. Det er bare så flot , men dyrt af H til.. .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.