Service m.v

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

TbCp

Herhjemme har vi alt muligt forskelligt service, arvestykker, ikea glas osv... nu har vi fået nogle rigtig flotte opbevaringskrukker fra Rosendahl.... og egentlig gad jeg godt "samle på" et eller andet bestemt.. synes bare alle har Rosendahl...
Hvad er der ellers af fede/flotte/smukke mærker indenfor den genre?... gerne noget som er til at betale sig fra

Jeg tænker på både tallerkner, glas, bestik, skåle, krukker osv?

Jeg ved simpelthen ikke hvad der findes....

Er der nogle af jer der samler på noget bestemt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

oo

hmm...jeg er vel den omvendte samler, for jeg vil gerne have ting bare det IKKE er de der sindsyge mærketing som koster alt alt for meget.

vi fik engang et gavekort til inspiration af min moster (jeg har aldrig købt noget i inspiration!) og tog derind og vi manglede bare nogle æggebægre, så det tænkte vi at vi kunne købe for den der 50'er eller hvad det var på, men ak nej, man kunne stort set ikke FÅ noget til 50 kr og de æggebægre der var lige os (høje og med striber) kostede 300 for 2 stk  ugen efter fandt jeg dem i genbrugeren på nørrebro til 10 kr i alt vi har lidt den regel herhjemme, at vi ikke vil have ting som vi bliver hidsige over hvis det smadrer nu har vi jo så fået Sørens forældres sæt af vinglas fra deres bryllup og et lagkagefad med en fasan som hans mor havde besluttet vi skulle have inden hun døde, men det står også bare på allerøverste hylde!

Anmeld

22. maj 2010

sarahb

jeg elsker mega mussel.. og jeg skal bare tage mig sammen og begynde at samle..
og så det almindelige i farver der er kommet er jeg også helt pjattet med..

Anmeld

22. maj 2010

Klumpe-dumpe

Hejsa,

Jeg kan rigtig godt lide Höganäs kermik.

http://www.hoganaskeramik.se/web/hoganaskeramik.nsf/se/startsida

Anmeld

22. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

hmm...jeg er vel den omvendte samler, for jeg vil gerne have ting bare det IKKE er de der sindsyge mærketing som koster alt alt for meget.

vi fik engang et gavekort til inspiration af min moster (jeg har aldrig købt noget i inspiration!) og tog derind og vi manglede bare nogle æggebægre, så det tænkte vi at vi kunne købe for den der 50'er eller hvad det var på, men ak nej, man kunne stort set ikke FÅ noget til 50 kr og de æggebægre der var lige os (høje og med striber) kostede 300 for 2 stk  ugen efter fandt jeg dem i genbrugeren på nørrebro til 10 kr i alt vi har lidt den regel herhjemme, at vi ikke vil have ting som vi bliver hidsige over hvis det smadrer nu har vi jo så fået Sørens forældres sæt af vinglas fra deres bryllup og et lagkagefad med en fasan som hans mor havde besluttet vi skulle have inden hun døde, men det står også bare på allerøverste hylde!

Heh Det havde jeg en ide om
Og hvis det er gennemført synes jeg det er rigtig fedt... stilen...eller ikke stilen, hvad man nu vil kalde det... passer også til jer og jeres hjem... så der ville muselmalet eller rosendahl bare slet ikke passe ind.

Jeg har det dog også sådan at går en ting i stykker er det ikke noget jeg gider ærge mig over, derfor ville jeg heller aldrig købe service og lign. til flere 100kr pr del, for så ville jeg alligevel nok ærge mig lidt hvis vi tabte en tallerken på gulvet.

Anmeld

22. maj 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Hejsa,

Jeg kan rigtig godt lide Höganäs kermik.

http://www.hoganaskeramik.se/web/hoganaskeramik.nsf/se/startsida

Jeg kan faktisk rigtig godt lide det trekantede med runde hjørner!

Anmeld

22. maj 2010

TbCp

sarahb skriver:

jeg elsker mega mussel.. og jeg skal bare tage mig sammen og begynde at samle..
og så det almindelige i farver der er kommet er jeg også helt pjattet med..

Det siger mig noget, men jeg kan ikke lige se det for mig.. det må jeg lige kigge på

Anmeld

22. maj 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg kan faktisk rigtig godt lide det trekantede med runde hjørner!

Ja de er nemlig rigtig flotte... Og så er det ikke sådan voldsomt dyrt, samt jeg sys det er meget tidsløst.

Men jeg har set det ved, Jens M Jensen. (Isenkræmmer) eller inspirationen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.