Så blev det min tur til at være gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

MinWilliam

Stort tillykke med graviditeten

Hvor er din søn kær..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Diana...

MoarViborg skriver:

Næhh.. har ikke lige fået taget så mange mave-billeder, men ser lige om ikke jeg kan få taget et her i løbet af dagen - så lægger jeg det ind i FB gruppen

Jamen familien blev vildt glade og meget overraskede (med undtagelse af min mor, som en måned tidligere havde sagt til far at hun var sikker på jeg var gravid igen! Mødre!!). Vi ventede med at sige det til både familie og venner til jeg var 3 mdr henne og havde de første skanningsbilleder

Har I fortalt det til nogen?

Jaa det glæder jeg mig til at se 

Jamen vi har sagt det til min mor og søster og hun har så sagt det til min pap far. Jeg venter lidt med at sige det til resten af familien. Dog ved flere af vores venner det. 

Anmeld

24. maj 2010

saxa

Ejj har først set indlægget nu!! STORT tillykke... Hvor bliver det skøønt med en mere..

Anmeld

24. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Hej Piger 

Så skal min kære Lille Lucas være store bror. det var overhoved ikke planlagt da vi ville vente til december for så passet det med skole slut MEN sådan skulle det ikke være. Jeg testet meget svagt positivt igår og lidt mere tydelig idag. og en streg er vel en streg MEN jeg tester nu alligevel om et par dage igen ha ha. 

Men jeg kan godt mærke det på min krop så jeg var næsten sikker min vorter har ikke været så ømme siden min graviditet med Lucas. 

Men vi glæder os til at skulle give Lucas en lille søster/bror. 

I følge sidste mens har jeg termin 20 januar. 

Knus Diana 5+1 

Di, for fan'!!! Hvordan kan jeg misse sådan en tråd?

Tillykke søde!!!

Anmeld

24. maj 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

Di, for fan'!!! Hvordan kan jeg misse sådan en tråd?

Tillykke søde!!!

hi hi ja det ved jeg da virkelig heller ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.