Er så ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. maj 2010

Fru Dinesen

Jeg er helt ny her inde på siden, og vil da lige rose den her pragtfulde side. 

Jeg var til termin scanning i går, Jeg har haft en rigtig rodet cyklus, der ik var til at finde hoved og hale i . 

Da de scanner mig kan de ik finde den lille, de kunne finde en fostersæk men kunne ik se noget foster i . Hvis man tager fra min sidste mens så skulle jeg være i uge 8, men lægen mente at enten var jeg helt ny gravid og ellers var jeg slet ik gravid (livmordhalsen var blød, og den der slim dims var godt tyk alså alt andet var helt normalt) 

Nu har jeg fået taget blodprøver for at måle mit htg tal, og skal så scannes igen fredag og igen ha taget blodprøve for at se om er steget og om der måske er kommet en baby frem ....... 

Men puuuhhaaaa jeg er bare så ked og det samme er min dejlige mand, det er vores 3 barn og absolut et ønske barn.

er der nogen der har prøvet noget ligende eller ved noget om det ????? 

Knusss Linda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2010

Leonora

øv øv øv ikke sjovt...har ikke prøvet det men blev selv sat godt tilbage da jeg blev scannet første gang med min datter...Jeg krydser fingre for at der en lille bebs og at den bare er for lille til at ses endnu....og hvis ik så må i bare op på hesten igen, og heldivis ved i at det kan lykkes

KH Louise

Anmeld

22. maj 2010

MarleneH

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Jeg er helt ny her inde på siden, og vil da lige rose den her pragtfulde side. 

Jeg var til termin scanning i går, Jeg har haft en rigtig rodet cyklus, der ik var til at finde hoved og hale i . 

Da de scanner mig kan de ik finde den lille, de kunne finde en fostersæk men kunne ik se noget foster i . Hvis man tager fra min sidste mens så skulle jeg være i uge 8, men lægen mente at enten var jeg helt ny gravid og ellers var jeg slet ik gravid (livmordhalsen var blød, og den der slim dims var godt tyk alså alt andet var helt normalt) 

Nu har jeg fået taget blodprøver for at måle mit htg tal, og skal så scannes igen fredag og igen ha taget blodprøve for at se om er steget og om der måske er kommet en baby frem ....... 

Men puuuhhaaaa jeg er bare så ked og det samme er min dejlige mand, det er vores 3 barn og absolut et ønske barn.

er der nogen der har prøvet noget ligende eller ved noget om det ????? 

Knusss Linda 

jeg har prøvet det samme.. de kunne heller ikke finde noget foster, kan godt forstå dine bekymringer... er aldrig sjovt at gå i en uvished  Men da jeg kom tilbage 14 dage efter, var man slet ikke i tvivl, lille bebse´s hjerte hamrede derud af .. ..

for at alt går ligeså vel hos jer !!

Knus Marlene 23+0

Anmeld

22. maj 2010

Anja

Jeg har prøvet nøjagtigt det samme. Blev sendt til scanning pga smerter da jeg i flg cyklus skulle være i uge 7. De kunne kun se fostersæk og intet foster. Jeg fik ikke taget blodprøve men skulle blot vente og komme til scanning igen 10 dage senere, og da var der så et fint hjerteblink.

Konklusion var, at jeg blot havde været i uge 5, da de scannede første gang man ser kun en fostersæk så tidligt.

Graviditeten resulterede i en dejlig datter

Anmeld

22. maj 2010

XXSS

Jeg prøvede det samme denne gang. var til skanning over to omgange først den éne uge, hvor de ikke rigtig kunne se hjerteblink og jeg fik en seddel med hjem om aborter, kom igen ugen efter og blev skannet af en anden læge, som trykkede lige det rigtige sted på maven og derved så hjerteblink.

Jeg  for dig..

Anmeld

22. maj 2010

Fru Dinesen

Tak for de dejlige svar .... det gav lige mit humør et bust ... 

Håber bare sååå meget at vi kan se noget næste gang ....

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Ej det jeg virkelig ked af at høre. Jeg håber for alt at du stadig er gravid men bare er en helt ny graviditet. Åhh stakkels jer hvor må det være hård.  alt for jer 

Alverdens tanker sendes til jer.

Anmeld

24. maj 2010

Fru Dinesen

Uhh så har jeg været til scanning igen i går

.. jeg fik sådan nogle små smerter i går aftes, og havde jo fået avide at jeg skulle ringe til syghuset hvis det skete  ...

så blev tjekket af 2 læger, som med næsten sikkerhed mener, at det bare en en meget tidlig graviditet jeg har gang i Puuuhhaaaaaaa er såååå lettet.

Nu skal jeg scannes og ha taget blodprøver igen i morgen for at se mit Htg tal igen igen .. i går var det forhøjet fra 15000 til 33000 så det var bare lige som det skulle være. 

KRYDS FINGER FOR OS 

Knusss Linda 

Anmeld

24. maj 2010

Rillo

Heeej Linda

Hvor er det træls læsning

Håber der er et smukt lille hjerte der banker næste gang

Anmeld

24. maj 2010

Sisley

Krydser fingre for Jer og ser frem til at høre, hvordan det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.