str på puslebord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Kløver

kan nu se at pusleborde har alverdens størrelser, meget forskel i højde og bredde, og er jo nok hvad man er til, men hvad med dybden???

kan se nogle er 66 cm, andre 78, men hvad er normalt, og bedst, tæker at barnet da hurtigt "vokser fra" en puslekommode som kun er 66 cm dyb, at den hurtigt bliver lille at stå og arbejde ved, eftersom barnet vokser ?

nogle råd, fra jer kloge mødre derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

kan nu se at pusleborde har alverdens størrelser, meget forskel i højde og bredde, og er jo nok hvad man er til, men hvad med dybden???

kan se nogle er 66 cm, andre 78, men hvad er normalt, og bedst, tæker at barnet da hurtigt "vokser fra" en puslekommode som kun er 66 cm dyb, at den hurtigt bliver lille at stå og arbejde ved, eftersom barnet vokser ?

nogle råd, fra jer kloge mødre derude

Kan ikke lige måle vores, da han ligger og sover sødt...

Men du må jo komme en dag og se/ måle det... Og lige møde den skønne prins der bruger det...

Men find det der passer til dig også i højde, det er alfa... Omega er at have plads i det også..

Anmeld

21. maj 2010

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Kan ikke lige måle vores, da han ligger og sover sødt...

Men du må jo komme en dag og se/ måle det... Og lige møde den skønne prins der bruger det...

Men find det der passer til dig også i højde, det er alfa... Omega er at have plads i det også..

ja helt sikkert, min eneste tvivl er også lidt dybden, resten kan man bedre fornemme når man står ved det

Men ja må kommer fordi en dag og besøge jer

Anmeld

21. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

ja helt sikkert, min eneste tvivl er også lidt dybden, resten kan man bedre fornemme når man står ved det

Men ja må kommer fordi en dag og besøge jer

Tror ikke du skal være så bekymret for længden...

Da han begyndte at kunne sidde selv, var det nemmere at tage og give ham tøj på - når han kunne sidde op...

Han har så at sige ikke være umulig endnu på puslebord, da han næsten kun ligger ned for at få ble af og på...

Anmeld

22. maj 2010

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Tror ikke du skal være så bekymret for længden...

Da han begyndte at kunne sidde selv, var det nemmere at tage og give ham tøj på - når han kunne sidde op...

Han har så at sige ikke være umulig endnu på puslebord, da han næsten kun ligger ned for at få ble af og på...

ahhh ja den detalje havde jeg jo ikke nået at gennemtænke, jeg tænkte bare at de bliver jo hurtigt lange, men glemte lige resten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.