Hej :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Vingummien

Hvad skal i forskellige så lave i weekenden?

Overvejer at tage knægten med på strande hvis det gode vejr holder, og er jo en ekstra lang weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Overvejer at tage knægten med på strande hvis det gode vejr holder, og er jo en ekstra lang weekend

Idag, da jeg havde fri, hentede jeg Liva i dagplejen og så skulle vi op og hente min kusines dreng fra børnehave.... den børnehave Liva skal starte i til august. Han skal sove her i nat.

Vi har været i haven hele eftermiddagen og nu er ungerne puttet.... tror dog der går minimum en time inden de to banditter sover... har lige været oppe ved dem, Marcus drønede rundt efter bøger og Liva lå som en anden smilende prinsesse i sengen og tog imod alle de bøger han kom med

Imorgen får vi et par venner på besøg til grill og resten af weekenden skal vi bare slappe af....

Forhåbentlig kan vi hente nyt glas til vores vaskemaskine imorgen! Så der skal nok bruges tid på at vaske VIRKELIG MEGET tøj!

Anmeld

21. maj 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Idag, da jeg havde fri, hentede jeg Liva i dagplejen og så skulle vi op og hente min kusines dreng fra børnehave.... den børnehave Liva skal starte i til august. Han skal sove her i nat.

Vi har været i haven hele eftermiddagen og nu er ungerne puttet.... tror dog der går minimum en time inden de to banditter sover... har lige været oppe ved dem, Marcus drønede rundt efter bøger og Liva lå som en anden smilende prinsesse i sengen og tog imod alle de bøger han kom med

Imorgen får vi et par venner på besøg til grill og resten af weekenden skal vi bare slappe af....

Forhåbentlig kan vi hente nyt glas til vores vaskemaskine imorgen! Så der skal nok bruges tid på at vaske VIRKELIG MEGET tøj!

Ej lyder da til at de 2 unger rigtig hygger

Anmeld

21. maj 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Ej lyder da til at de 2 unger rigtig hygger

Ja de elsker at lege sammen.... det er simpelthen så dejligt

Marcus er 10 mdr. ældre end Liva, men de fungere bare så godt... det er skønt, især fordi min kusine også er en af mine rigtig gode veninder

Anmeld

21. maj 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Ja de elsker at lege sammen.... det er simpelthen så dejligt

Marcus er 10 mdr. ældre end Liva, men de fungere bare så godt... det er skønt, især fordi min kusine også er en af mine rigtig gode veninder

Skønt når det kan være sådan

Anmeld

21. maj 2010

NaFe

idag har den bare stået på afslapning...

Imorgen skal felusen sove hos min mor, og jeg skal til noget fødselsdagsfest...så søndag står nok i tømmermændenes tegn...og vis vejret er godt mandag så står den på zoo.... x for a vi får super vejr her i pinsen..

knus...

Anmeld

21. maj 2010

mama09

Åh vil også til stranden snart, vi skal i tivoli imorgen på legepladsen (gratis indgang, god legeplads), og i zoo på søndag, og til børne karnaval mandag - så vi har nok at lave

Anmeld

22. maj 2010

JustAnotherName

Vi skal holde fødselsdag for Celina.

Klokken 00:43 (for 8 minutter siden) var det 1 år siden, at hun så dagens lys for første gang
Det er så vildt, at det allerede er 1 ÅR SIDEN NU   ....

Nu vil jeg ind og sove.
Jeg er kun oppe fordi jeg er overtræt. Så I SENG MED MIG, og det i en ruf!

Der skal jo også lige bages boller og laves lagkage imorgen, inden familien kommer til fødselsdag      - Huttelihut!

Anmeld

22. maj 2010

LIZO

vi skal til næstved.  min nevø holder fødselsdag. imorges skal vi hjem til svigerfamilien og spise. og mandag kommer liam ven fra børnehaven..

så vi kommer ikke til at kede os

Anmeld

22. maj 2010

lion

Tulipan skriver:

I går spiste vi aftensmad hos min søster, da vi låner deres bil til søndag.

I dag skal vi forbi min fætter med noget tøj, ellers til Jacobs nieces 11 års fødselsdag i Vordingborg.

Søndag skal vi ikk noget og mandag besøger vi min mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.