Hm... Hvem sagde frygtløs??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Ja så må jeg altså lige dele nogle billeder fra idag...(igen, sorry Renée88)

Men kan altså ikke lade være, det har været sådan en god dag idag, for har hele ugen arbejdet fra 16-06.

Første dag i en hel uge, jeg kunne nyde ham en hel eftermiddag - spise aftensmad og putte ham...

Så helt klart vi skulle ud og nyde det herlige vejr. Han har grinet bare jeg kigger på ham - han har sagt; fang mig. Og styrtet afsted i bare tæer i sandet og mig bagefter. Han skriger af grin inden jeg overhovedet har fanget ham.

Da han havde været i bad, måtte jeg knapt røre ham før han atter begyndte at grine.

Selvom han var puttet stak han sine arme op og sagde; kys mig, pande og hænder. Kyssed ham i panden og begge hans hænder, han lå og fniste glad med sut i munden. Han peged hen i retning af døren og sagde atter; Mor? døren - den vej.

Ja øh... der hvor selv de lidt større børn er bange for rutshebanen - ja den tager frederic på maven og med hovedet først, faktisk alle rutshe baner dernede...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Halbschön

Mor til Frederic skriver:

Ja så må jeg altså lige dele nogle billeder fra idag...(igen, sorry Renée88)

Men kan altså ikke lade være, det har været sådan en god dag idag, for har hele ugen arbejdet fra 16-06.

Første dag i en hel uge, jeg kunne nyde ham en hel eftermiddag - spise aftensmad og putte ham...

Så helt klart vi skulle ud og nyde det herlige vejr. Han har grinet bare jeg kigger på ham - han har sagt; fang mig. Og styrtet afsted i bare tæer i sandet og mig bagefter. Han skriger af grin inden jeg overhovedet har fanget ham.

Da han havde været i bad, måtte jeg knapt røre ham før han atter begyndte at grine.

Selvom han var puttet stak han sine arme op og sagde; kys mig, pande og hænder. Kyssed ham i panden og begge hans hænder, han lå og fniste glad med sut i munden. Han peged hen i retning af døren og sagde atter; Mor? døren - den vej.

Ja øh... der hvor selv de lidt større børn er bange for rutshebanen - ja den tager frederic på maven og med hovedet først, faktisk alle rutshe baner dernede...

Årh!! han er jo bare dejlig ;-) Lømmelstregerne lyser jo langt ud af øjnene på ham ;-)

.....og den skjorte havde min lille bandit også på idag ;-)

Vi har været nede i byen og køre rundt, og han sad bare i sin klapvogn og smilede og pludrede til alt og alle ;-) Skønt skønt skønt ;-)

Anmeld

21. maj 2010

grinny

Han er altså bare super skøn og dejlig

Anmeld

21. maj 2010

Renée88 skriver:

Årh!! han er jo bare dejlig ;-) Lømmelstregerne lyser jo langt ud af øjnene på ham ;-)

.....og den skjorte havde min lille bandit også på idag ;-)

Vi har været nede i byen og køre rundt, og han sad bare i sin klapvogn og smilede og pludrede til alt og alle ;-) Skønt skønt skønt ;-)

Han var også en lømmel på legepladsen, men forstår sig alligevel at charme sig ind hos mennesker og større børn - for så får man jo lov at rutshe først...

Som mødre til de andre stod de også ved 'landings' banen ved rør'et og gisped hver gang han kom susende ned. Frederic er blot et stort smil...

Ja den er jo vildt god nu her, hvor den kan være langærmet når han skal i dp og kortærmet senere på dagen...

Anmeld

21. maj 2010

grinny skriver:

Han er altså bare super skøn og dejlig

Ih altså mange tak....

Anmeld

21. maj 2010

*Sofie*

Dejlige billeder !
hvor er han skøn

Anmeld

21. maj 2010

*Sofie* skriver:

Dejlige billeder !
hvor er han skøn

Han er herlig... Og tak..

Anmeld

21. maj 2010

L-Mortil3

Han ER jo altså bare så evig skøn at kigge på Han er bare så livsglad en knægt

Rigtig gode billeder fra det der lyder som en kanon dag!!!

Anmeld

21. maj 2010

CarinaSB

Eiii .. hvorfor havde han ikk lige været 20 år ældre .. så ville jeg da skifte per ud med ham .. Han er jo alt for lækker den knægt 

Anmeld

21. maj 2010

Line&Liam skriver:

Han ER jo altså bare så evig skøn at kigge på Han er bare så livsglad en knægt

Rigtig gode billeder fra det der lyder som en kanon dag!!!

Har godt nok bagvagt fra idag og til mandag morgen og så fri mandag og tirsdag. Så vi kan få mange dage sammen.. Skal blot være ude på stationen inden for 1 time hvis de ringer..

Han er sådan et livstykke uden lige. Han lyser op hver evige dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.