Vi har en datter på 8 måneder og jeg er selv gravid igen (ikke planlagt overhovedet) 28+3 idag ..
Da vi sidder ved jordmoren idag , får min kæreste en sms fra en som han har arbejdet med før om han vil med til madrid nu her i weekenden og arbejde for ham og igen den 2 juni med til Tyskland og arbejde i 3 uger ..
Det skal nok lige siges at min kæreste blev opsagt 4 dage efter jeg havde født vores datter arbejdede så i 14 dage og tog barsel i 14 dage også farvel til det firma .. Han havde så noget arbejde i 3-4 uger lige før jul .. Han gik så hjemme lige til påske hvor han er blevet sendt ud i Job med tilskud ..
Min graviditet har ikke gået for godt - i onsdags havde jeg veé-lignede smerter som kom hver 15'minut , de åbnede mig heldigvis ikke , men de havde afkortet min livmoderhals meget .. De alle mener at jeg føder før tid .. Jeg skal er bare næsten bundet til at blive hernede , da de vil undersøge mig hver anden dag på fødegangen faktisk til at jeg har født , for at se om der står noget mere ..
Det er jo vild fedt for min kæreste at bliver spurgt , og jeg er da glad på hans vegne .. Men når jeg nu skal tænke over at det meste af deres arbejde er i udlandet , så han vil skulle rejse meget og jeg skal være alene med en - snart to børn .. Men det vil jo være så dejligt med nogle flere penge imellem hænderne .. Jeg vil jo ikke stoppe ham i at tage afsted , da jeg bare kan tage hjem til andre og være hjemme når jeg vil være mig selv .. Vi bor godt nok i Esbjerg og jeg har kun hans familie hernede og min egen familie er i nordjylland ..
Mvh Anna ..
Anmeld