Skriver altså som anonym , hvis nu viceværtens familie skulle være herinde.. haha
I fleste ved nok godt hvem jeg er , men pyt skidt..
Vi har i vores andelsbolig forening nogle forskellige lukkede græsområder hvor man kan grille, hygge, sole sig osv.. Nå men for nogle måneder siden , hvor det var rigtigt kold og dårligt vejr besluttede en veninde og jeg mig for at vi skulle sidde lidt nede på det lukkede græsområde og få lidt frisk luft. Man må ikke have hunde dernede og der er også en stort skilt omkring det, men tænkte at det gik jo nok når der ingen mennesker var og hvis hundene var i snor.. Nå men så sidder vi altså der, og pludselig kommer viceværten farende ud til os og råber " det her er ikke et hundetoilet og kan vi så skride ud derfra". Hold da ferie tænkte jeg bare, kunne du sige det bare lidt anderledes? .. Nå men en regel er vel en regel og vi gik selvfølgelig ud derfra med det samme..
Men sagen er så den at for en lille måneds tid siden sidder hans kone med deres hund nede i græsområdet UDEN snor. Han kommer senere og ser det udemærket godt men siger intet. Hvaa øhh tænker jeg bare? Først tænkte jeg på at løbe derned og skrige på samme måde som ham, meen hvad ville det hjælpe? .. Så gik ned til bestyrelsen og fortalte om situationen og at jeg synes det var uretfærdigt at han må sidde dernede med deres hund når vi ikke måtte? Er der særbehandling ? .. Nå men formanden ville tage den op med ham.. cool tænker jeg bare..
Nå men nu er det så 2 dag han sidder dernede med sin hund og formanden har vist ikke sagt noget overhovedet.. What to do? .. Tænker om jeg bare skal gå derned med min hund og se hvad han siger så? Eller er det dumt når han er vicevært at blive uvenner over det? .. Hjælp piger! Er jeg helt gal på den og bare har homoner ude på kroppen eller er det bare for strengt?
Knus
Anmeld