Ny i denne gruppe :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Jeg er så heldig, at jeg nu kan være med i denne gruppe . Jeg er simpelthen bare så glad!

Vi har prøvet siden november og jeg blev gravid med det samme. Desværre aborterede jeg (SA 5+4) 1. januar i år. Og nu er jeg så endelig blevet gravid igen. Det er helt fantastisk. Håber så meget, den bliver i maven denne gang.

Heldigvis er det meget anderledes denne gang. Jeg har den sidste uge været SÅ træt! Og det var jeg ikke i december. I går (dag 3+6) da jeg testede om formiddagen var den positiv lige så snart urinen var trukket hen over testruden. Og stregen var VILDT tydelig - faktisk en smule stærkere end kontrolstregen . Så jeg håber det er et godt tegn.

Jeg er lykkelig over at være gravid og glæder mig til at blive tyk og med en blivende bebs i maven. Vil tale med min læge om en mulig tryghedsscanning...

God pinse til alle

Hilsen T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

businesstigger

Tillykke med de to streger! Håber det er en "keeper" denne gang.

Prøvede selv en SA i feb. Og denne gang har jeg haft meget flere og stærkere symptomer. SOm du siger tror jeg det er et godt tegn. Jeg er i hvert fald nået længere end sidst

Anmeld

21. maj 2010

LinLin

Stort tillykke

Anmeld

21. maj 2010

jacqueline84

Tillykke.. Krydser fingre for dig :-)

Anmeld

21. maj 2010

FruEllingsen

IHHH KÆMPE STORT TILLYKKE

Hvor er det skønt. Håber den lille spire bliver inden i maven og vokser sig stor og stærk indtil det er tid til at komme ud

Anmeld

21. maj 2010

Sofia

Stort stort tillykke med den gode nyhed.

Anmeld

21. maj 2010

mortil4dejligepiger

Mange tak, alle sammen .

Det er så dejligt og så vildt. Prøver at fokusere på alt det positive og undgå at tænke for meget på risici her i starten. Håber jeg kan blive ved med det .  For der er så meget at glæde sig over i stedet. Tænk at jeg virkelig er gravid!!  

Kh T

Anmeld

21. maj 2010

B&J

Stort tillykke med dine dejlige tydelig streger og velkommen her til siden håber du bliver lige så glad for den som jeg er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.