Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej piger 

Jeg har lige taget en test og den testet svagt positivt MEN da der var gået ca 2 min begynde jeg og kunne se en begyndende streg for oven MEN min mand kunne ikke se den vi går lidt ud og efter 6-7 min. går vi tilbage og der er så en svag streg.

På pakken står der et man skal kunne se den efter 3 min. men hvis den kommer efter 10 min så kunne man ikke regne med den? 

Jeg ville være i uge 6 nu.  jeg har længe gået og haft meget ond i vorterne og det har jeg ikke haft siden første graviditet. 

Hvad ville i sige ang testen er jeg gravid eller ikk når den ligger mellem de 3 og 10 min. 

KH lige ANO til jeg har teste på morgen urinen i morgen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej piger 

Jeg har lige taget en test og den testet svagt positivt MEN da der var gået ca 2 min begynde jeg og kunne se en begyndende streg for oven MEN min mand kunne ikke se den vi går lidt ud og efter 6-7 min. går vi tilbage og der er så en svag streg.

På pakken står der et man skal kunne se den efter 3 min. men hvis den kommer efter 10 min så kunne man ikke regne med den? 

Jeg ville være i uge 6 nu.  jeg har længe gået og haft meget ond i vorterne og det har jeg ikke haft siden første graviditet. 

Hvad ville i sige ang testen er jeg gravid eller ikk når den ligger mellem de 3 og 10 min. 

KH lige ANO til jeg har teste på morgen urinen i morgen. 

Tror du skal teste igen om et par dage, tror udfaldet kan være begeg dele, selvom jeg nok ville hælde mest på positiv når resultatet er kommet inden for de 10 min skulle det være, så Stort tillykke

Anmeld

21. maj 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Tror du skal teste igen om et par dage, tror udfaldet kan være begeg dele, selvom jeg nok ville hælde mest på positiv når resultatet er kommet inden for de 10 min skulle det være, så Stort tillykke

Åhh jeg læste lige igen på pakken og der står at resultatet kommer efter 3 min men hvis den først kommer efter 10 min så kan man ikke regne med det og den kom jo på 6-7 min jamen det må vel næsten betyde jeg er gravid. PUHA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.