telenor kunder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

NinaNymannMadsen

er der andre end mig der har oplevet at telenor selv afmelder betalingsservice?det har vi oplevet 3 gange nu.

ikk nok med det så har vi lige fået 2 regninger til fra dem på henholdsvis 1100 og 1700 da de mener vi ikke har betalt regninger i 2 måneder endnu, og det ved jeg at jeg har, for har set kondoudtog fra vores budget. og ved at de sidste regninger betalte jeg her den 19 maj og ved de blev betalt.

er der andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Tvilling

Ja og nej. Har oplevet at få en rykker, trods betaling. Men det var en fejl fra deres side, som de undskyldte med det samme. Pga edb problemer. At de afmelder pbs burde ikke være muligt. Ring eller skriv til dem.

Anmeld

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

Tvilling skriver:

Ja og nej. Har oplevet at få en rykker, trods betaling. Men det var en fejl fra deres side, som de undskyldte med det samme. Pga edb problemer. At de afmelder pbs burde ikke være muligt. Ring eller skriv til dem.

vi har snakket med dem. og de påstår vi kun har betalt halve regninger, og jeg ved jeg har betalt det fulde beløb på det vi har fået regninger på.

Anmeld

21. maj 2010

B&J

Astasmor skriver:

vi har snakket med dem. og de påstår vi kun har betalt halve regninger, og jeg ved jeg har betalt det fulde beløb på det vi har fået regninger på.

jamen så er det jo godt du kan bevise det ved en kvittering og b læs på dem hihi

Anmeld

21. maj 2010

lisbethita

Astasmor skriver:

er der andre end mig der har oplevet at telenor selv afmelder betalingsservice?det har vi oplevet 3 gange nu.

ikk nok med det så har vi lige fået 2 regninger til fra dem på henholdsvis 1100 og 1700 da de mener vi ikke har betalt regninger i 2 måneder endnu, og det ved jeg at jeg har, for har set kondoudtog fra vores budget. og ved at de sidste regninger betalte jeg her den 19 maj og ved de blev betalt.

Jg har ikke problemer med dem, men det er også erhvervs abo. så ved ikke om det gør en forskel.

Og jaa... du har jo en kvittering !!! Men irriterende at have problemer !!!

God weekend!!

Anmeld

21. maj 2010

louise8723

det er ikke telenor der gør det.. det er din bank som afmelder.. hvis du fx står i rki.. så afmelder banken automatisk dine regninger.. underligt system!

Anmeld

21. maj 2010

wamse

louise4060 skriver:

det er ikke telenor der gør det.. det er din bank som afmelder.. hvis du fx står i rki.. så afmelder banken automatisk dine regninger.. underligt system!

Arh banken afmelder nu ikke automatisk, hvis man står rki, det har jeg aldrig prøvet at de gør, men de afmelder, hvis der ikke er dækning for beløbet.

Anmeld

21. maj 2010

wamse

Astasmor skriver:

Jeg har Telenor og har aldrig oplevet problemer med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.