mærke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

roenlund

Så blev det min tur til at oprette et indlæg efter i et stykke tid at ha' nydt godt af andres...

Jeg har den sidste uges tid gået og tænkt på at nu kunne jeg måske snart mærke baby og jeg glæder mig, men kan altså ikke helt finde ud af hvordan det skal føles...

Halen på en fisk?

en prut i vand?

er det så lidt ligesom bobler??? 

Jeg synes at det rumsterer noget i min mave men kan ikke finde ud af om jeg "bare" har luft i maven eller om det måske er noget andet... eller en blanding??? det kan også bare være at fordi jeg tænker meget over det er jeg vildt opmærksom på min mave og luften i den

Håber der er nogen der kan hjælpe mig... hvornår kunne i mærke noget og var det bare et enkelt prik eller var det mere...

Mvh Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Mira0911

roenlund skriver:

Så blev det min tur til at oprette et indlæg efter i et stykke tid at ha' nydt godt af andres...

Jeg har den sidste uges tid gået og tænkt på at nu kunne jeg måske snart mærke baby og jeg glæder mig, men kan altså ikke helt finde ud af hvordan det skal føles...

Halen på en fisk?

en prut i vand?

er det så lidt ligesom bobler??? 

Jeg synes at det rumsterer noget i min mave men kan ikke finde ud af om jeg "bare" har luft i maven eller om det måske er noget andet... eller en blanding??? det kan også bare være at fordi jeg tænker meget over det er jeg vildt opmærksom på min mave og luften i den

Håber der er nogen der kan hjælpe mig... hvornår kunne i mærke noget og var det bare et enkelt prik eller var det mere...

Mvh Mia

Første gang jeg mærkede noget, var det masser af bobler i maven...

Anmeld

21. maj 2010

roenlund

Så er det jo nok baby jeg kan mærke

Troede bare at det skulle være sådan lidt til at starte med... Det er kun det jeg har hørt og læst om...

Er der andre der vil dele med mig???

Anmeld

21. maj 2010

Bolette

Hejsa

Jeg havde nøjagtig det samme spørgsmål som dig for nogle uger siden... Men men.. Første gang jeg mærkede noget var på min fødselsdag og det var kun et lille prik - jeg kan bedst beskrive det som hvis en nerve hopper en enkelt gang inde i maven... Hvis det siger dig noget?

Da der kun var dette ene lille - og mega hurtige - prik, vidste jeg ikke om det var ham der ville sige hej til sin mor  Nogle dage efter oplevede jeg helt de samme prik... Og SÅ vidste jeg at der VAR baby jeg havde mærket

Ved ikke om det hjalp?

fra Bolette 20+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.