Så er det weekend... (Pinse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Mira0911

Så er det endelig weekend...

Og der skulle blive hammer lækkert vejr til og med Søndag.. Det er jo skide lækkert...

Vi er blevet enige om, at vi skal hygge hele pinsen.. Gå ture, gå ture ud til søerne, så vovse kan få sin første badetur.. Han elsker det VIRKELIG.. Han bliver nærmest nedtrykt, hver gang vi siger, "Nu skal vi hjem" ...

Udover det, har vi "Hede Rytmer", hvis vindretning er korrekt, kan vi høre alt musikken i haven...  Vi har dog snakket om at tage derind, og bare gå en tur rundt om pladsen...

Grillvejr - JA... Det skulle der også blive plads til i vores lille hyggelige have...

Pinsefrokost er ikke noget vi skal.. Det undgår jeg helst.. Vi trænger til bare og være os selv...

Hvad skal I lave de næste 3 dages tid?

GO WEEKEND TIL ALLE!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

TbCp

Slappe af og nyde vejret!

Idag skal jeg hente min kusines dreng i børnehaven, når jeg har fri, og så skal han og Liva hygge resten af dagen. Han skal sove her... det bliver rigtig hyggeligt!

Imorgen har vi inviteret et par venner til grill og ellers skal vi bare slappe af og nyde vejret.

Anmeld

21. maj 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Slappe af og nyde vejret!

Idag skal jeg hente min kusines dreng i børnehaven, når jeg har fri, og så skal han og Liva hygge resten af dagen. Han skal sove her... det bliver rigtig hyggeligt!

Imorgen har vi inviteret et par venner til grill og ellers skal vi bare slappe af og nyde vejret.

Det lyder jo smadder hyggeligt...

Anmeld

21. maj 2010

oo

åh suk! jeg skal læse til eksamen og Søren skal forberede de eksamener han skal afholde i juni

men i det mindste kan jeg lave mit arbejde udenfor i haven

på søndag - mandag kommer min mor og hendes mand og kukker lidt på mave osv, så der håber jeg vi kan grille i gården

GOD PINSE!

Anmeld

21. maj 2010

AWO

Det lyder godt nok som en rigtig dejlig weekend! Hvor er det bare perfekt, at vejret arter sig, som det gør.

Vi skal til bryllup hos et vennepar i morgen, så det glæder jeg mig til! Selvom det har været lidt svært at finde pænt tøj i str. hval..

Ja, og så har jeg en aftale med lillepigen om, at hun godt må komme søndag eller mandag, så jeg er spændt på, om hun har tænkt sig at overholde den.

Rigtig god pinse!

Anmeld

21. maj 2010

Moar'en

Idag skal vi til 60 års fødselsdag, så mormor kommer og passer lillemanden.

I morgen skal min halvbror giftes, så det er hvad hele dagen kommer til at gå med der.

Søndag og Mandag har vi ikke planer endnu, men regner nu med at tage en tur i zoo en af dagene

Anmeld

21. maj 2010

saxa

Ihh det lyder hyggeligt..

Udover at skrive lidt på mit bachelor projekt - står den også på "sommer" hygge her hos os..

I aften skal vi grille og hygge.. I morgen skal vi til min lillebrors 8års fødselsdag hos min far og søndag kommer nogle skønne venner og spiser morgenmad.. Ellers står den på lange aftengåture ned til vandet med vovse og spise masser af is Sys de sidste par weekender har været rimelig bookede.. Men det gør mig nu ikke noget..

GOD PINSE!!

Anmeld

21. maj 2010

Ina33

Vi skal slappe af, nyde det gode vejr, gå nogle lange ture med vovse, men svømme det får hun ikke lov til, vores hjemkald fungerer nemlig ikke - sidst hun svømmede i fjorden nåede hun næsten helt ud til sejlrenden inden hun kom ind igen...  Ja der var nogen der stod på breden og var bange...

Mandag skal vi til børnekarneval med en af minde veninder og hendes to børn. Børnene skal være klædt ud som marsmænd, og vi glæder os alle helt vildt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.