Hvad sker der for dig ?! ?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

Silvermist1

Puha jeg er fuldstændig mundlam. Jeg får virkelig ondt i maven, når jeg ser videoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Kløver

Risen skriver:

http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article1350026.ece 

Nej nej nej! ?! 

det var da vildt og utroligt han nåede at se babyen, er jo nok tydeligere i virkeligheden, men alligevel, det var dælme svært at se den lille baby, midt på vejen

Anmeld

22. maj 2010

Michael healer

vingummibamse skriver:

jamen seriøst en 14 måneder gammel baby der selv på magisk vis har åbnet døren og gået ud og sat sig på vejen for at lege med biler...?

Nu er det ikke for at forsvare disse forældre, men en barn på 14 måneder har for det meste lært at gå, så hvis døren har været åben, eller stået på klem, så ville barnet teoretisk godt selv have kunne gå der ud.

Børn er jo nysgerrige, og elsker at opleve nye ting, så hvis barnet har opdaget at der var åbenet kan det hænge sådan samme, og det kan jo have været en af de andre børn der har glemt at lukke døren, nu fremgår det jo ikke af historien

Men det gælder selvfølgelig om for forældre at huske at holde et ekstra godt øje på deres børn, især i en alder på 14 måneder, hvor der til tider kan være meget krudt i et sådan barn

Anmeld

22. maj 2010

Fru Dinesen

Hold da kæft ...... kan blive så sindsyg på forældre der ik lige har tjek på deres børn .. og hvordan er den lille pige kommet ud ??? 

Får da helt ondt i maven 

Anmeld

22. maj 2010

vingummibamse

Michael healer skriver:

Nu er det ikke for at forsvare disse forældre, men en barn på 14 måneder har for det meste lært at gå, så hvis døren har været åben, eller stået på klem, så ville barnet teoretisk godt selv have kunne gå der ud.

Børn er jo nysgerrige, og elsker at opleve nye ting, så hvis barnet har opdaget at der var åbenet kan det hænge sådan samme, og det kan jo have været en af de andre børn der har glemt at lukke døren, nu fremgår det jo ikke af historien

Men det gælder selvfølgelig om for forældre at huske at holde et ekstra godt øje på deres børn, især i en alder på 14 måneder, hvor der til tider kan være meget krudt i et sådan barn

da Noah begyndte at gå og intresser sig for døre der låste jeg simpelthen døren....

og lig mærke til de siger hans nat rute... burde en 14 måneder gammelt barn ikke ligge i sin seng på sådan et tidspunkt...?

Anmeld

22. maj 2010

Michael healer

vingummibamse skriver:

da Noah begyndte at gå og intresser sig for døre der låste jeg simpelthen døren....

og lig mærke til de siger hans nat rute... burde en 14 måneder gammelt barn ikke ligge i sin seng på sådan et tidspunkt...?

Ja jeg siger jo heller ikke det for at forsvare forældrene, men i forhold til det, at de skulle have lukket ham ud med vilje og i den dur.

Ja normalt burde et barn sove om natten, nu ved jeg så heller ikke hvad tid de kalder det nat rute over i USA, men det kunne jo også tænkes at han var faldet i søvn på sofaen, og så var vågnet op og gået en tur på opdagelse.

Ja det bedste er selvfølgelig at låse efter sig, hvis denne mulighed foreligger, men hvis man har flere børn i større alder, så kan det jo blive ret bøvlet, og de kan jo glemme det m.m.

Anmeld

22. maj 2010

Diana...

Jeg er fuldstændig PAF over sådan noget kan ske jeg forstå det virkelig ikke. 

Anmeld

22. maj 2010

mette-pigen :)

sådan noget må bare ikke ske!!!!   jeg har kravlegård til mille som hun leger i hvis jeg nusser rundt, for jamie lukker ikke døre efter sig når han går ud siger tit til ham at han skal altså huske det! men han er sku kun 5 år og glemmer hurtigt ting når han har travlt med leg og det er også mit ansvar at mille ikk smutter nogle steder. så jeg har valgt en kravlegård til min pige når jeg ikk lige kan ha øjnene på hende hele tiden! for det går sku hurtigt når de små først kan gå       mette-pigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.