Vilma ser Pingu for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2010

LauraLW

DK skriver:

Kirstine ELSKEDE Pingu som lille. Hun gik altid rundt og sang/hvinede "piiiiiingu, piiiiingu". Vi havde flere dvd'er med pingu, og det er jo så super smart at de ikke "taler" et rigtigt sprog og at handlingen er så nem at gå til for de mindste!

præcis. - gode farver, kontraster og lyde... og, ret vigtigt hehe, så kan forældrene holde ud at høre/se det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

DK

LauraLW skriver:

præcis. - gode farver, kontraster og lyde... og, ret vigtigt hehe, så kan forældrene holde ud at høre/se det :-)

Lige præcis!! Jeg HADER f.eks. teletubbies! Uf!!

Nu her hvor Kirstine er større, så er de gamle Astrid Lindgren film jo kanon. Vi elsker især alle "vi børn fra bullerby"-filmene herhjemme! Der er intet uhyggeligt, dejligt musik, og så skøøøn melankoli for vi voksne! Derudover har jeg tilbragt alle min somre som barn i sverige og norge, så alle de der røde træhuse og så søer osv. bringer mig bare "right back" til barndommens ukomplicerede glæder!

Anmeld

21. maj 2010

LauraLW

DK skriver:

Lige præcis!! Jeg HADER f.eks. teletubbies! Uf!!

Nu her hvor Kirstine er større, så er de gamle Astrid Lindgren film jo kanon. Vi elsker især alle "vi børn fra bullerby"-filmene herhjemme! Der er intet uhyggeligt, dejligt musik, og så skøøøn melankoli for vi voksne! Derudover har jeg tilbragt alle min somre som barn i sverige og norge, så alle de der røde træhuse og så søer osv. bringer mig bare "right back" til barndommens ukomplicerede glæder!

Fantastisk! Jeg elskede også bulderby som barn! - Glæder mig til Vilma kan se sådan noget også... og Nana :-)

Anmeld

21. maj 2010

DK

Fantastisk! Jeg elskede også bulderby som barn! - Glæder mig til Vilma kan se sådan noget også... og Nana :-)

Jeg elsker også stadig Nana, og vi har alle afsnit på en DvD. Men Kirstine er ikke så vild med det. Jeg tror det har noget at gøre med at det bare tilhører en anden tid, og at de taler sjovt og ser underlige ud (i alt fald for børn i dag)... Kirstine er i alt fald ikke blevet fanget af det selv om hun er 6,5 år nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.