Undersøgelse...Har du en lås på din barnevogn/klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

PernilleR

Hej Alle.

Mange tak for jeres besvarelser, det er dejligt med noget feedback! En særlig tak til Mary som gjorde mig opmærksom på at jeg manglede Vestsjælland (hvordan kunne jeg dog glemme det...mit bagland er i Holkbæk!)

Jeg kunne dog godt tænke mig nogle flere....så derfor poster jeg lige emnet igen.

Tak igen!!

Kære baby.dk bruger.

Jeg er ny bruger på baby.dk , mor til Arthur på 2 år og studerende på KEA Design & Business i København.

I sidstnævnte forbindelse har jeg brug for jeres hjælp, da jeg er i gang med et projekt med selvvalgt emne.

Jeg undrer mig over at der ikke er en lettere måde at låse sin barnevogn/klapvogn fast på end en wirelås som man køber ved siden af.. Derfor vil jeg gerne udvikle en lås som enten sidder permanent fast eller er integreret i vognen, for i sidste ende sælge min ide til en fabrikant. Dertil har jeg brug for jeres erfaringer vedrørende dette emne.

Klik på følgende link http://laaspaabarnevogn.surveyconsole.com og besvar undersøgelsen.

Det tager ca. 5 minutter og jeres input vil hjælpe mig i min design- og udviklingsproces.

Mange tak!

PernilleR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

LauraLW

Done :-)

Og rigtig god ide i øvrigt! Håber det lykkedes for dig.

Laura

Anmeld

21. maj 2010

Solstrålen

Har udfyldt skemaet for dig

Anmeld

22. maj 2010

NoName

Udfyldt

Anmeld

22. maj 2010

LinLin

Tjek

Anmeld

22. maj 2010

BabyStella!

Sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.