Hej Alle.
Mange tak for jeres besvarelser, det er dejligt med noget feedback! En særlig tak til Mary som gjorde mig opmærksom på at jeg manglede Vestsjælland (hvordan kunne jeg dog glemme det...mit bagland er i Holkbæk!)
Jeg kunne dog godt tænke mig nogle flere....så derfor poster jeg lige emnet igen
.
Tak igen!!
Kære baby.dk bruger.
Jeg er ny bruger på baby.dk , mor til Arthur på 2 år og studerende på KEA Design & Business i København.
I sidstnævnte forbindelse har jeg brug for jeres hjælp, da jeg er i gang med et projekt med selvvalgt emne.
Jeg undrer mig over at der ikke er en lettere måde at låse sin barnevogn/klapvogn fast på end en wirelås som man køber ved siden af.. Derfor vil jeg gerne udvikle en lås som enten sidder permanent fast eller er integreret i vognen, for i sidste ende sælge min ide til en fabrikant. Dertil har jeg brug for jeres erfaringer vedrørende dette emne.
Klik på følgende link http://laaspaabarnevogn.surveyconsole.com og besvar undersøgelsen.
Det tager ca. 5 minutter og jeres input vil hjælpe mig i min design- og udviklingsproces.
Mange tak!
PernilleR