Graviditets/baby-drømme (altså reelle drømme om natten)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Frejsmor

Hej piger!

Jeg har forsøgt at blive gravid i et års tid nu og løbende har jeg haft en masse drømme omkring graviditet og baby'er!! Drømme der virkelig bringer smil på læben og varmer om hjertet!!

Over det sidste stykke tid er der blevet betydeligt flere graviditetsdrømme og jeg ved ikke om det er en ubetinget god ting, eller om det er et tegn på at jeg stresser mig selv liiige en anelse for meget med mit babyprojekt!?

I går nat drømte jeg at min mor kom op til mig og spurgte om jeg ikke var gravid, hun syntes jeg var blevet noget mere rund og hun sværgede på hun kunne høre den derinde, og i min drøm var jeg slet ikke opmærksom på det selv og blev virkelig glad!!

I nat drømte jeg så at jeg var til scanning og at jeg kunne høre det lille hjerte banke derinde og i min drøm begyndte jeg at græde af glæde - vågnede op med en lille tårer på kinden og opdagede så at det bare var en drøm! Øv os!!! - ville sådan ønske jeg kunne være blevet i min drøm, eller i det mindste at den snart bliver opfyldt!!

Nåh, men jeg synes lige det kunne være spændende at høre om I andre piger også drømmer om at være gravide og om små dejlige babyer, om natten når I sover og hvordan I har det med de drømme??

Knus og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Svane83

Ih SkrukNu

Hvor jeg dog godt kan følge dig. Jeg drømmer stortset hver nat om babyer.

Drømmer som dig om scanninger eller om fødsel. I nat drømte jeg at jeg fødte og at det lille barn blev lagt op til mig og min kæreste kyssede mig på panden.

Som regel vågner jeg med et lille smil på læben og andre gange vågner jeg og bliver trist fordi det ikke er virkeligt. Men det er ikke kun mig min kærste gør det også, bare ikke så tit som mig.

i mandags vågnede vi om morgen og så siger han "jeg drømte så dejligt vi havde fået en lille dreng og vi kaldte ham Kristian ligesom min besse og han var så smuk og det var du også" så bliver jeg så glad og tænker at han ønsker det lige så meget som mig.

Jeg tænker også af og til om det mon er skidt at det åbenbart fylder så meget i min bevidsthed at jeg ligefrem drømmer om det, men lige nu nyder jeg bare mine drømme børn.

Carina

Anmeld

21. maj 2010

Frejsmor

Tak for dit svar svane83!!

Var da lige ved at tro det kun var mig hehe, efter de første 15 visninger uden svar!!

Men det kan jeg jo så se det ikke er!!!

Det lyder nu som nogle rigtig dejlige drømme, tror nu ikke min kæreste drømmer om baby'er hehe, eller også fortæller han mig bare ikke om det..

Ja, drømme børn er i hvert fald bedre end ingen børn jo!!!  Jeg forbliver i troen og håber og  for at vores baby-drømme går i opfyldelse!!! 

Anmeld

21. maj 2010

Miss.Sunshine

Jeg har det på samme måde. Drømmer om graviditet og babyer konstant. Og samtidig tænker jeg på om jeg så ødelægger mere end jeg gavner for mig selv, for man hører jo at jo mere man tænker på det, jo sværere er det! Men hvor nemt er det lige at slippe det?? Jeg kan i hvert fald ikke.

Ønsker så dybt og inderligt at stå med en positiv graviditetstest,mærke maven vokse og mærke liv derinde. Gøre klar til en lille baby osv. Syntes det er svært ikke at tænke på alt det når man nu så gerne vil

Anmeld

21. maj 2010

Frejsmor

Jeg kan sagtens følge dig Miss.Sunshine, jeg tænker virkelig også bare baby 24/7 efterhånden, og tror også det er der for jeg har alle de graviditets- og babydrømme som jeg har, og ja selvom jeg prøver ikke at stresse mig selv for meget, så tror jeg ikke helt det lykkes..

Men jeg håber stadig - er 4 dage over tid, testede negativ igår, men der er stadig ingen mens i sigte, på nogen måde, og jeg synes jeg føler lidt niv/stikken i maven og brystet af og til!

Jeg for dig og håber vi begge snart har en lille baby-spire i mavsen!!

Anmeld

21. maj 2010

Miss.Sunshine

SkrukNu skriver:

Jeg kan sagtens følge dig Miss.Sunshine, jeg tænker virkelig også bare baby 24/7 efterhånden, og tror også det er der for jeg har alle de graviditets- og babydrømme som jeg har, og ja selvom jeg prøver ikke at stresse mig selv for meget, så tror jeg ikke helt det lykkes..

Men jeg håber stadig - er 4 dage over tid, testede negativ igår, men der er stadig ingen mens i sigte, på nogen måde, og jeg synes jeg føler lidt niv/stikken i maven og brystet af og til!

Jeg for dig og håber vi begge snart har en lille baby-spire i mavsen!!

Nå så er det ikke kun mig der er ved at blive gak gak

Ej seriøst,nogle dage kan jeg blive helt vred på mig selv. Altså hvorfor kan man kun fokusere på det hele tiden. Ville virkelig ønske jeg kunne være totalt overskuds agtig og lægge det væk, og så bare nyde tiden indtil det (forhåbentlig) sker. Men det kan jeg IKKE!!! Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på "hvad hvis det aldrig sker" Ved godt det er dumme tanker,men hvordan får man dem væk?

Anmeld

21. maj 2010

Frejsmor

Miss.Sunshine skriver:

Nå så er det ikke kun mig der er ved at blive gak gak

Ej seriøst,nogle dage kan jeg blive helt vred på mig selv. Altså hvorfor kan man kun fokusere på det hele tiden. Ville virkelig ønske jeg kunne være totalt overskuds agtig og lægge det væk, og så bare nyde tiden indtil det (forhåbentlig) sker. Men det kan jeg IKKE!!! Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på "hvad hvis det aldrig sker" Ved godt det er dumme tanker,men hvordan får man dem væk?

Nope, jeg er helt sikkert også pænt gak gak på det her punkt hehe

Jeg har det på præcis samme måde altså!!! Hver gang min mens kommer og jeg blir ked af det og frustreret og skuffet, og mit hjerte blir knust igen igen, så kommer der en efterfølgende vrede overfor mig selv, jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan tage mig sammen og hvorfor jeg skal blive SÅ skuffet hver evig eneste gang!!! Det er ikke til at holde ud, og jeg siger til mig selv hver gang, at nu må jeg altså holde op med at tænke så meget på det og fokusere på nogle andre ting, så jeg ikke stresser mig selv så meget, men det varer kun lige ind til ugen før min næste mens skal komme og ja så lige indtil den kommer og så starter cirklen forfra!!! Det er så MEGA frustrerende!!!

Nej jeg forstår dig godt, sådan tænker jeg også somme tider, men man må bare aldrig aldrig opgive håbet, hvis det ikke kommer på den naturlige måde, så må man bare igang med noget fertilitetsbehandling!!

Men det skal nok komme, det er jeg sikker på, både for dig og for mig!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.