Miss.Sunshine skriver:
Nå så er det ikke kun mig der er ved at blive gak gak 
Ej seriøst,nogle dage kan jeg blive helt vred på mig selv. Altså hvorfor kan man kun fokusere på det hele tiden. Ville virkelig ønske jeg kunne være totalt overskuds agtig og lægge det væk, og så bare nyde tiden indtil det (forhåbentlig) sker. Men det kan jeg IKKE!!!
Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på "hvad hvis det aldrig sker"
Ved godt det er dumme tanker,men hvordan får man dem væk?
Nope, jeg er helt sikkert også pænt gak gak på det her punkt hehe
Jeg har det på præcis samme måde altså!!! Hver gang min mens kommer og jeg blir ked af det og frustreret og skuffet, og mit hjerte blir knust igen igen, så kommer der en efterfølgende vrede overfor mig selv, jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke kan tage mig sammen og hvorfor jeg skal blive SÅ skuffet hver evig eneste gang!!! Det er ikke til at holde ud, og jeg siger til mig selv hver gang, at nu må jeg altså holde op med at tænke så meget på det og fokusere på nogle andre ting, så jeg ikke stresser mig selv så meget, men det varer kun lige ind til ugen før min næste mens skal komme og ja så lige indtil den kommer og så starter cirklen forfra!!! Det er så MEGA frustrerende!!!
Nej jeg forstår dig godt, sådan tænker jeg også somme tider, men man må bare aldrig aldrig opgive håbet, hvis det ikke kommer på den naturlige måde, så må man bare igang med noget fertilitetsbehandling!!
Men det skal nok komme, det er jeg sikker på, både for dig og for mig!!!!

Anmeld