kolik/skrigeture

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Happy

Hej jeg har en lille datter på 4 uger, i ca. lidt over en uge er hun begyndt at skrive hver aften omkring kl 17-18 tiden og holder kun mund hvis hun bliver lagt til brystet. 3 min. bagefter hun er færdig med maden skriger hun igen. Kan dette være kolik? uf er så bange for det.

Jeg kan normalt også kun få hende til at tage en lur i løbet af dagen så kan hun være overtræt? kan virkelig bare ikke få hende til at sove i løbet af dagen.

I nat gik hun så helt amork og da hun vågnede omkring kl3 ville hun have mad men faldt ikke i søvn igen så hun var vågen 3,5 time før hun gav sig, normalt sover hun godt igennem.

Hvad er symptomerne på kolik og kan jeg gøre noget for at hjælpe hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Mira0911

Happy skriver:

Hej jeg har en lille datter på 4 uger, i ca. lidt over en uge er hun begyndt at skrive hver aften omkring kl 17-18 tiden og holder kun mund hvis hun bliver lagt til brystet. 3 min. bagefter hun er færdig med maden skriger hun igen. Kan dette være kolik? uf er så bange for det.

Jeg kan normalt også kun få hende til at tage en lur i løbet af dagen så kan hun være overtræt? kan virkelig bare ikke få hende til at sove i løbet af dagen.

I nat gik hun så helt amork og da hun vågnede omkring kl3 ville hun have mad men faldt ikke i søvn igen så hun var vågen 3,5 time før hun gav sig, normalt sover hun godt igennem.

Hvad er symptomerne på kolik og kan jeg gøre noget for at hjælpe hende?

Her er lidt...

http://www.netpatient.dk/sp%C3%A6dbarnskolik.htm

http://www.netdoktor.dk/vagtlaegen/fakta/mavesmerterkolik.htm

Anmeld

21. maj 2010

<3

Hos sin sp kan du få en ny pjece der lige er udkommet fra sundhedsstyrelsen, det er skrevet af en børnepsykolog og en sundhedsplejeske "hvorfor græder barnet?" hedder den. Der står ALT i den

Kan ikke sige ud fra det du fortæller om det er kolik eller om det er en "sultspring", der er vist også noget om der er et udviklingstrin omkring de 5 uger synes jeg at kunne huske noget om fra "de vidunderlige uger"

Men håber hverken at det er kolik (min søn havde kolik i 14mdr) eller sygdom!

Anmeld

21. maj 2010

Mor til L&S

Synes det lyder som kolik - det du beskriver oplevede jeg også med min datter.. Hun har fået zoneterapi og har det MEGET bedre nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.