Ihh mor her er stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

CarinaSB

Noah har fået hans første bisse Jeg havde ikk kunne forstå at han havde været små varm og pylret .. Jeg gjorde alt for ham men lige lidt hjalp det .. så en morgen han vågnede tidligt blev jeg enig med mig selv om at han kunne morgen putte inde hos mig .. og som han plejer at gøre begynder han at bide i min finger .. Men denne gang gjorde det sq ondt .. så kigger i hans mund og en lille fin hvid bisse er på vej

Lige lidt pral fra mig

God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

uh jamen tillykke med den føste tand. så kan man ikke andet end at være stolt når det er.

kan huske da min lille asta fik sin første tand, hun var abre pyller og lægerne menete hun havde en virus (hvilken hun har haft gerne lidt tid før de andre tænder kom ud også)

en uge efter det der havde hun fået den første tand igennem og dagen efter kom den anden tand. der kommer altid 2 tænder af gangen her hvert fald indtil videre

Anmeld

21. maj 2010

Mira0911

Tillykke med den 1. tand...

Anmeld

21. maj 2010

CarinaSB

Astasmor skriver:

uh jamen tillykke med den føste tand. så kan man ikke andet end at være stolt når det er.

kan huske da min lille asta fik sin første tand, hun var abre pyller og lægerne menete hun havde en virus (hvilken hun har haft gerne lidt tid før de andre tænder kom ud også)

en uge efter det der havde hun fået den første tand igennem og dagen efter kom den anden tand. der kommer altid 2 tænder af gangen her hvert fald indtil videre

Mange tak .. Noah har haft rød numse .. Men jeg troede det var fordi at han ikk kunne tåle hans bleer .. så jeg skiftede mærke .. Men det var der stadigvæk .. 

Anmeld

21. maj 2010

CarinaSB

MoarJ skriver:

Tillykke med den 1. tand...

Mnage tak ..

Anmeld

21. maj 2010

lisbethita

CarinaSD skriver:

Noah har fået hans første bisse Jeg havde ikk kunne forstå at han havde været små varm og pylret .. Jeg gjorde alt for ham men lige lidt hjalp det .. så en morgen han vågnede tidligt blev jeg enig med mig selv om at han kunne morgen putte inde hos mig .. og som han plejer at gøre begynder han at bide i min finger .. Men denne gang gjorde det sq ondt .. så kigger i hans mund og en lille fin hvid bisse er på vej

Lige lidt pral fra mig

God dag til jer alle

Ahhh...hvor vildt!!! Det er altså lidt stort. Hvor gammel er han??? Kram

Anmeld

21. maj 2010

NinaNymannMadsen

CarinaSD skriver:

Mange tak .. Noah har haft rød numse .. Men jeg troede det var fordi at han ikk kunne tåle hans bleer .. så jeg skiftede mærke .. Men det var der stadigvæk .. 

det troed jeg også første gang da asta fik rød numse. men fandt så ud af det var tænder og det er meget normal ting at de får lidt feber og rød numse

Anmeld

21. maj 2010

CarinaSB

lisbethita skriver:

Ahhh...hvor vildt!!! Det er altså lidt stort. Hvor gammel er han??? Kram

Han er 10 mdr om ½ uge .. Så ved ikk om han er langsom med at få tænder .. Men nu har han da fået den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.