samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. maj 2010

Millesmammi

min lille datters far er pludselig kommet på andre tanker, efter han har bedt om en faderskabstest - han vil pludselig gerne se sin datter, MEN det skal være uden mig. han kan da ikke få lov til at være alene med hende når hun er så lille, og hun slet ikke kender eller har set ham eller hans familie før, kan han?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2010

Valle81

Linek skriver:

min lille datters far er pludselig kommet på andre tanker, efter han har bedt om en faderskabstest - han vil pludselig gerne se sin datter, MEN det skal være uden mig. han kan da ikke få lov til at være alene med hende når hun er så lille, og hun slet ikke kender eller har set ham eller hans familie før, kan han?

Hejsa....

Nej det mener jeg ikke han kan, hvis han kan, så er det noget med at han må gå en tur på en halv time alene med hende i barnevognen.

Det er vist meget klare retningslinier omkring det.

Knus Christina

Anmeld

21. maj 2010

Millesmammi

okay jeg mener nemlig han kun kan se hende, hvis jeg også er der, - men han regner med han bare kan få hende hver 2. weekend lige fra start af. men han får hende slet ikke af se, før faderskabet er fastlagt, eftersom det er han selv der har bedt om sådan en test, for jeg er slet ikke i tvivl om det er ham der er far.

Anmeld

21. maj 2010

Becks

Linek skriver:

http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4771

Hej Line..

Læs nederst på siden, på det link jeg har sendt med.. Der står der lidt om samvær med små børn..

Knus

Anmeld

21. maj 2010

Millesmammi

Tutter skriver:

http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4771

Hej Line..

Læs nederst på siden, på det link jeg har sendt med.. Der står der lidt om samvær med små børn..

Knus

tak skal du ha (:

Anmeld

21. maj 2010

tkj

Det står under det link til statsforvaltningen du lige har fået, men overnatning vil han tidligst få fra 9-12 måneder. Dog vil han nok få lov til at være alene med hende - ikke lang tid, men hyppigt da små børn glemmer forholdsvis hurtigt.

Anmeld

21. maj 2010

Millesmammi

tkj skriver:

Det står under det link til statsforvaltningen du lige har fået, men overnatning vil han tidligst få fra 9-12 måneder. Dog vil han nok få lov til at være alene med hende - ikke lang tid, men hyppigt da små børn glemmer forholdsvis hurtigt.

han får vel ikke lov til at være alene med hende allerførste gang?

Anmeld

21. maj 2010

Valle81

Linek skriver:

han får vel ikke lov til at være alene med hende allerførste gang?

Nej det tror jeg bestemt ikke. Jeg tror helt sikkert at statsamtet fastsætter en  - lær at kende dit barn og dit barn dig periode-hor han måske hver dag i en måned skal komme en time for at være sammen med hende og så trappes der op.

Det er sådan at jeg forestiller mig det

Anmeld

21. maj 2010

tkj

Til line: Det tror jeg næppe - hun skal jo se at du er tryg ved at overlade hende. Men hvis I på ingen måde kan være under samme tag, så vil man formentligt se om man kan få en 3. person til at hjælpe. Eksempelvis kunne din mor være der de første par gange.

Jeg er ikke helt sikker på reglerne om nyfødte - da jeg "først" selv blev alene da min søn var 4 mdr, men det er sådan jeg har forstået dem.

Anmeld

21. maj 2010

Millesmammi

tkj skriver:

Til line: Det tror jeg næppe - hun skal jo se at du er tryg ved at overlade hende. Men hvis I på ingen måde kan være under samme tag, så vil man formentligt se om man kan få en 3. person til at hjælpe. Eksempelvis kunne din mor være der de første par gange.

Jeg er ikke helt sikker på reglerne om nyfødte - da jeg først selv blev alene da min søn var 4 mdr, men det er sådan jeg har forstået dem.

jeg kan sagtens med ham, men han vil absolut ikke med mig - så jeg håber han bare kan holde sig laaaangt væk, når det skal være på den måde - eftersom hun allerede kender en anden der er far for hende, som hun er rigtig glad for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.